![]() |
Naast CD&V'ster Morel heeft het blok er voor deze verkiezingen een andere aanwinst bij. Namelijk de belgicist verstrepen die het streven naar Vlaamse onafhankelijkheid "een hoop gezeik" vindt.
Dit heeft hij reeds meermaals herhaald en haalt dit aan als een voorbeeld van onenigheid tussen hem en het VLaams blok. Allemaal geen probleem zeker, beste blokvee? |
Citaat:
|
Citaat:
Ook in de leer geweest bij Geert Cool of zo? Die verzint ook vanalle nonsens in de hoop dat er 3 man hem zal geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat dit even te moeilijk om begrijpen is voor een een politiek correct gehersenspoeld rund als jij. |
Allemaal gezever in pakskes. Verstrepen heeft dat nooit gezegd!
|
Citaat:
Laat mij het volgende zeggen, koe, het is nog altijd minder erg als er één belgicist tussen zit dan een zogezegde Vlaams-nationale partij die een kartel sluit met een partij vol belgicisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
scheld en smijtprogramma :oops: Néén zwart-wit ieder zijn mening ! zijn vrije mening godverdomme !! jij mocht toch ook bellen :roll: :twisted: onafhankelijke, waarom niet ? zoals dat nog gebeurde met Groenen op SPa lijsten of zeteltjes 8O |
Citaat:
[size=6]menslievend maar niet gek ![/size] |
Citaat:
Eén ding staat echter wél vast: áls Jurgen écht de vrijdenker is voor wie hij zich uitgeeft zit die politieke carrier er binnen dit en een jaar op. Een goed partijpoliticus denkt én spreekt partijgericht. Da ’s geen verwijt, dat is een eigenschap. Zelfs relschoppers als Coveliers kennen hun grenzen. We zullen zien of vrijdenker Jurgen zelfs nog maar een Coveliers in ’t klein zal durven zijn. 8) |
Verstrepen is een spion en zal ons nog veel weten te vertellen 8)
|
ah, werkt verstrepen voor indymedia? :lol:
|
Stel nu dat het waar is wat Loreke (geloof ik ?) zegt.
Is dat dan geen bewijs dat het Vlaams Blok een echt verdraagzame partij is ? |
Citaat:
Nu moet (mag) hij als onafhankelijke zetelen. Dat heeft veel voordelen. Zie jij ze ook? |
Ik zien alles.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be