![]() |
Frankrijk wil zelfs gans Vlaanderen mee inpalmen
Tsja,
dat is zoveel als Di Rupo langs achter aangevallen. link: http://www.gva.be/nieuws/geldzaken/a...frankrijk.aspx |
Citaat:
Niks nieuws onder de zon. |
Citaat:
|
Voor Napoleon was Antwerpen een pistool gericht op Engeland.
Voor Sarkozy is Antwerpen een pistool gericht op de stakers. |
Citaat:
|
De politiekers hebben ons land toch al uitverkocht aan Frankrijk.
Na electrabel, Fortis (de grootste bank ter wereld), kan de Antwerpse haven er nog wel bij zeker? Frankrijk bepaalt de prijs van onze stroom en toevallig betalen wij een pak meer dan de Fransen. Geen wingewest? |
Citaat:
|
Bon, dit soort uitspraken bewijst nog maar eens dat na een uiteenvallen van België een intensieve samenwerking met Nederland niet alleen gewenst maar zelfs van levensbelang zal worden voor Vlaanderen.
|
Citaat:
Ik geloof nooit dat deze uitspraak 'toevallig' is. Waarom zou Europa 'braver' geworden zijn na enkele eeuwen ? Alsof de hedendaagse mens zoveel verschilt van die van enkele decennia of zelfs eeuwen terug. In Franstalig België kijken ze ook nog naar ons land als 'die vergane Francofone natie van weleer' met in hun kielzog de 'gewillige Vlaamse nostalgische goedlachse ietwat domme boerenpummels' (overigens een accurate beschrijving). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
onze economie is vooral gefocust op duitsland en nederland, niet op latijns-europa. wat wel is dat Frankrijk onze economie, net als die van Nederland, wilt controleren waardoor Nederland en Vlaanderen wingewesten zijn van Frankrijk. dringend tijd dus dat Nederland en Vlaanderen de handen in mekaar slaan om onze economie terug in eigen handen te nemen. |
Citaat:
Ik neem aan dat je daarover ook cijfers hebt. Ik heb even gezocht maar heb die niet gevonden. Vlaanderen onafhankelijk maken zal de invloed van het buitenland in Vlaanderen niet verkleinen, integendeel. Ten andere. Vlaanderen verkoopt haar eigendommen evengoed uit aan het buitenland als de Belgische staat. Ik denk aan Telenet. Ooit een Vlaams bedrijf. Nu de melkkoe van een buitenlandse kabelmaatschappij. VLM etc..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be