Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wallonië, Sicilië van het noorden. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14604)

Philips Inc. 25 mei 2004 13:35

Ik vond zo de vergelijking wel even tof.

8)

Voor de argumenten moeten jullie maar zorgen!

kempenaar 25 mei 2004 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.

8)

als ervaringsdeskundige moet jij toch ook voor enkele argumenten kunnen zorgen hé :wink:

De moord op André Cools.... de augusta affaire...
de aandelen zwendel...

allez, de eerste aanzet is gegeven.

Luik, Palermo aan de maas.

Philips Inc. 25 mei 2004 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
Citaat:

8)

als ervaringsdeskundige moet jij toch ook voor enkele argumenten kunnen zorgen hé :wink:

De moord op André Cools.... de augusta affaire...
de aandelen zwendel...

allez, de eerste aanzet is gegeven.

Luik, Palermo aan de maas.

Mja - de vergelijking tussen het rijke noorden en het arme zuiden is hier snel gemaakt. Er is een duidelijk verschil qua mentaliteit en levensstijl.

Yann 25 mei 2004 22:27

En dan verschieten ze dat ze van racisme beschuldigd worden... Ben je niet verlegen? :roll:

ancapa 25 mei 2004 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
En dan verschieten ze dat ze van racisme beschuldigd worden... Ben je niet verlegen? :roll:

waarom 8O racisme :roll:

Philips Inc. 25 mei 2004 22:34

Citaat:

Een nieuwe fobie gekweekt in uw groententuin? Ga nog wat met uw tuinkabouterkes spelen in de moestuin ...

Tantist 25 mei 2004 22:36

Citaat:

Ik zou maar niet te veel lessen geven in antiracisme, aangezien jij een fan bent van Leopold II die 10 miljoen Congolezen heeft kapot gemaakt. :twisted:

D.T. Suzuki 25 mei 2004 22:36

Wallonië is geen eiland

Yann 25 mei 2004 22:41

Citaat:

Citaat:

Een nieuwe fobie gekweekt in uw groententuin? Ga nog wat met uw tuinkabouterkes spelen in de moestuin ...

Met die stelling stigmatiseer je een groot deel van onze landgenoten, geheel onterecht. Ik vraag me trouwens af wat dit met "Binnenlandse politiek" te maken heeft. :roll:

Zal ik eens een topic openen: "Vlaanderen, de neo-nazi republiek"?

Philips Inc. 25 mei 2004 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D.T. Suzuki
Wallonië is geen eiland

Juist! Racist! :twisted:

Philips Inc. 25 mei 2004 22:43

Citaat:

Citaat:

Met die stelling stigmatiseer je een groot deel van onze landgenoten, geheel onterecht. Ik vraag me trouwens af wat dit met "Binnenlandse politiek" te maken heeft. :roll:

Wat heeft dit met stigmatiseren te maken? Mentaliteitsverschillen zijn niet per sé negatief. Dat u reeds die conclusie trekt alsof ik dit negatief zou bedoelen, toont uw vooroordelen aan tov van vlaams-nationalisten.

Mijn vriendin is Siciliaanse begod! Heerlijk! :twisted:

D.T. Suzuki 25 mei 2004 22:44

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D.T. Suzuki
Wallonië is geen eiland

Juist! Racist! :twisted:

:?:

Yann 25 mei 2004 22:47

Citaat:

Citaat:

Wat heeft dit met stigmatiseren te maken? Mentaliteitsverschillen zijn niet per sé negatief. Dat u reeds die conclusie trekt alsof ik dit negatief zou bedoelen, toont uw vooroordelen aan tov van vlaams-nationalisten.

In welke zin zou je van mij verwachten dat ik dit van u als zijnde POSITIEF opvat???????????????

Philips Inc. 25 mei 2004 22:48

Citaat:

Citaat:

In welke zin zou je van mij verwachten dat ik dit van u als zijnde POSITIEF opvat???????????????

In welke zin niet. Ik zich gewoon dat twee verschillende mentalitieten en visies op de zaken de VRIJHEID moeten hebben zich te ontwikkelen ZONDER elkaar tegen te werken.

Is dit negatief?

Yann 25 mei 2004 23:01

Citaat:

Citaat:

In welke zin niet. Ik zich gewoon dat twee verschillende mentalitieten en visies op de zaken de VRIJHEID moeten hebben zich te ontwikkelen ZONDER elkaar tegen te werken.

Is dit negatief?

Ok, leg mij dan eens uit hoe U aan de stelling: Wallonië, het Sicilië van het noorden, komt?

Philips Inc. 25 mei 2004 23:04

Uw mede-BUB'er Bruno schreef het in zijn artikel ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be