![]() |
Bent u gelukkig met de proliferatie van de homodraden in dit forum?
Ik niet. U?
|
Ik zie vier verschillende thema's:
-homo's en evolutie -homo's en de RKK -homohuwelijk -homohaat en misschien nog een vijfde over homo's en vrouwelijke hormonen in ons leefmilieu. Een draad per thema lijkt me conform de forumvoorschriften. Waarom zou je je daar aan ergeren? |
Citaat:
Raar overigens dat er geen vijfde kolonne bestaat: anti-homo draden. Of worden die wél gebanned? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar welk thema had je dan in je gedachten daaromtrent? |
Ik vind de proliferatie van K&K draden in het maatschappij en samenlevingsforum veel storender.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Live with it. |
Citaat:
Het is veel informatiever om bv. 'De Ziekte van de Islam' van Abdelwahab Meddeb te lezen dan oeverloos herkauwde copy/paste van faithfreedom.org. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees trouwens het deksel definitief op de kop te krijgen, als ik voor de lol alleen maar doe alsof. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb uw threadrespons eens nagegaan. Daaruit blijkt dat weinigen u relevant vinden, te beoordelen aan de magere respons. Met uitzondering van Hot Marijke. |
Citaat:
Of nog erger: dat ik mijn relevantie op een online forum zou gaan meten met het aantal viewings dat mijn threads halen. Dát zou pas zielig zijn. Carry on. |
Waarom zoveel topics over homo's? Ik dacht dat homoseksualiteit toch al lang geen thema meer is in Vlaanderen? Of hebben toch veel mensen problemen met iemands geaardheid? :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be