Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Woning homokandidaat Groen! beklad in Wervik (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14609)

Raf 25 mei 2004 15:00

In de nacht van zondag op maandag spoten onbekenden de slogan 'Homo's Neen!' op de woning van Lorenzo Maddens in Wervik. Maddens komt bij de verkiezingen van 13 juni op voor Groen! en doet dat als openlijke homo. Hij vermoedt dat de graffiti te maken heeft met de nakende verkiezingen. De 24-jarige Lorenzo Maddens en zijn vriend Giovanni trouwden vorig jaar als eerste homokoppel in het West-Vlaamse Wervik. Maddens komt voor het eerst op als verkiezingskandidaat en kreeg de 13de effectieve plaats bij Groen! in West-Vlaanderen.

Bron: www.hetrozehuis.be

Wie zou daar toch weer achter zitten? :roll:

sebby 25 mei 2004 15:03

Toch niet het tolerante Blok ?

Neen, die zouden ineens geschoten hebben :D

Tegendradigaard 25 mei 2004 15:03

Schandalig. het enige woord dat past bij zo iets.

Wat is eigenlijk nen 'openlijke homo' ?

Tegendradigaard 25 mei 2004 15:06

Was het met roze verf of met zwarte verf ?

Weisse Wolf 25 mei 2004 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
In de nacht van zondag op maandag spoten onbekenden de slogan 'Homo's Neen!' op de woning van Lorenzo Maddens in Wervik. Maddens komt bij de verkiezingen van 13 juni op voor Groen! en doet dat als openlijke homo. Hij vermoedt dat de graffiti te maken heeft met de nakende verkiezingen. De 24-jarige Lorenzo Maddens en zijn vriend Giovanni trouwden vorig jaar als eerste homokoppel in het West-Vlaamse Wervik. Maddens komt voor het eerst op als verkiezingskandidaat en kreeg de 13de effectieve plaats bij Groen! in West-Vlaanderen.

Hijzelf mss, om een bepaalde politieke partij in een slecht daglicht te stellen.

Het Vlaams Blok heeft niks tegen homo's, de meeste homo's weten dit. Een homo uit mijn straat heeft me zelfs deze week een volmacht gegeven voor de verkiezingen op 13 juni. Die mens heeft meer last van parasieten dan van Vlaams Blokkers. Mss was het wel een Marokkaan? :wink:

Guderian 25 mei 2004 15:13

Tja, wie perversiteiten propageert moet aanvaarden dat lang niet iedereen daarmee akkoord gaat en dat sommige burgers dat ook laten blijken.

Raf 25 mei 2004 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:

Hijzelf mss, om een bepaalde politieke partij in een slecht daglicht te stellen.

Het Vlaams Blok heeft niks tegen homo's, de meeste homo's weten dit. Een homo uit mijn straat heeft me zelfs deze week een volmacht gegeven voor de verkiezingen op 13 juni. Die mens heeft meer last van parasieten dan van Vlaams Blokkers. Mss was het wel een Marokkaan? :wink:

Hoe kan jij in vredesnaam uitspraak doen over wat de meeste homo's al dan niet weten?

Raf 25 mei 2004 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Tja, wie perversiteiten propageert moet aanvaarden dat lang niet iedereen daarmee akkoord gaat en dat sommige burgers dat ook laten blijken.

Is Groen! pervers? Kan je dat bewijzen? :twisted:

Ik voel een nieuwe topic aankomen...

Weisse Wolf 25 mei 2004 15:17

Citaat:

Citaat:

Hoe kan jij in vredesnaam uitspraak doen over wat de meeste homo's al dan niet weten?

De enige homo die ik al ben tegengekomen en die anti-Vlaams Blok is ben jij!

Tegendradigaard 25 mei 2004 15:17

Tja dat weet ge toch zo. Als Guderian nen topic ziet geopend door Raf dan is hij paraat. Dan rinkelt zijne pc denk ik.
Seffens nog Jan Van den Berg als de school uit is en we zijn weer vertrokken.
Bewijs het
nee bewijst gij het maar eens
prof x zegt
prof y zegt
enz
enz enz enz

Ik vind het nie kunnen dat men privaat eigendom beschadigd.

Raf 25 mei 2004 15:19

Citaat:

Citaat:

:rofl:

Ik ben wellicht de enige homo die je ooit bent tegengekomen tout court!

Raf 25 mei 2004 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Tja dat weet ge toch zo. Als Guderian nen topic ziet geopend door Raf dan is hij paraat. Dan rinkelt zijne pc denk ik.
Seffens nog Jan Van den Berg als de school uit is en we zijn weer vertrokken.
Bewijs het
nee bewijst gij het maar eens
prof x zegt
prof y zegt
enz
enz enz enz

Voil�*! Dat vind ik ook.

Tegendradigaard 25 mei 2004 15:21

Hopelijk niet in een donker steegske in een of andere louche buurt.....

circe 25 mei 2004 15:22

Het zijn misschien dezelfden die doodsbedreigingen gestuurd hebben aan die homo voorzitter van Jong-Groen! toen hij zijn campagne wou beginnen over moslim-homo's? (is uiteindelijk niet doorgegaan..... wegens gevaar van vallende homo's?)

Raf 25 mei 2004 15:22

Citaat:

Hopelijk niet in een donker steegske in een of andere louche buurt.....

Nee, ik vind het beschadigen van privaat eigendom overal verkeerd.

Guderian 25 mei 2004 15:24

Citaat:

Citaat:

Voil�*! Dat vind ik ook.

Ik vind dat private eigendom ondergeschikt is aan het algemene volksbelang. Kankergezwellen moeten uit het volkslichaam weggesneden worden.

Raf 25 mei 2004 15:26

Citaat:

Citaat:

Voil�*! Dat vind ik ook.

Ik vind dat private eigendom ondergeschikt is aan het algemene volksbelang. Kankergezwellen moeten uit het volkslichaam weggesneden worden.

Natuurlijk! Als JIJ het zegt...

circe 25 mei 2004 15:33

Citaat:

Citaat:

Raf vindt dat zoiets alleen maar telt als JIJ je woning moet afstaan omdat er een moskee moet komen.

Weisse Wolf 25 mei 2004 15:37

Citaat:

Citaat:

:rofl:

Ik ben wellicht de enige homo die je ooit bent tegengekomen tout court!

Homo's zijn nogal dun gezaaid in onze samenleving je moet ze haast gaan zoeken met een vergrootglas. :roll:

Raf 25 mei 2004 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:

Raf vindt dat zoiets alleen maar telt als JIJ je woning moet afstaan omdat er een moskee moet komen.

Circe vindt het ok wanneer homo's met het hoofd eerst van een dak gegooid worden, zolang het maar door "eigen volk" gebeurt en niet door moslims...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be