![]() |
In de nacht van zondag op maandag spoten onbekenden de slogan 'Homo's Neen!' op de woning van Lorenzo Maddens in Wervik. Maddens komt bij de verkiezingen van 13 juni op voor Groen! en doet dat als openlijke homo. Hij vermoedt dat de graffiti te maken heeft met de nakende verkiezingen. De 24-jarige Lorenzo Maddens en zijn vriend Giovanni trouwden vorig jaar als eerste homokoppel in het West-Vlaamse Wervik. Maddens komt voor het eerst op als verkiezingskandidaat en kreeg de 13de effectieve plaats bij Groen! in West-Vlaanderen.
Bron: www.hetrozehuis.be Wie zou daar toch weer achter zitten? :roll: |
Toch niet het tolerante Blok ?
Neen, die zouden ineens geschoten hebben :D |
Schandalig. het enige woord dat past bij zo iets.
Wat is eigenlijk nen 'openlijke homo' ? |
Was het met roze verf of met zwarte verf ?
|
Citaat:
Het Vlaams Blok heeft niks tegen homo's, de meeste homo's weten dit. Een homo uit mijn straat heeft me zelfs deze week een volmacht gegeven voor de verkiezingen op 13 juni. Die mens heeft meer last van parasieten dan van Vlaams Blokkers. Mss was het wel een Marokkaan? :wink: |
Tja, wie perversiteiten propageert moet aanvaarden dat lang niet iedereen daarmee akkoord gaat en dat sommige burgers dat ook laten blijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel een nieuwe topic aankomen... |
Citaat:
|
Tja dat weet ge toch zo. Als Guderian nen topic ziet geopend door Raf dan is hij paraat. Dan rinkelt zijne pc denk ik.
Seffens nog Jan Van den Berg als de school uit is en we zijn weer vertrokken. Bewijs het nee bewijst gij het maar eens prof x zegt prof y zegt enz enz enz enz Ik vind het nie kunnen dat men privaat eigendom beschadigd. |
Citaat:
Ik ben wellicht de enige homo die je ooit bent tegengekomen tout court! |
Citaat:
|
Hopelijk niet in een donker steegske in een of andere louche buurt.....
|
Het zijn misschien dezelfden die doodsbedreigingen gestuurd hebben aan die homo voorzitter van Jong-Groen! toen hij zijn campagne wou beginnen over moslim-homo's? (is uiteindelijk niet doorgegaan..... wegens gevaar van vallende homo's?)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be