![]() |
Wie is die grootheidswaanzin beu?
Ze vertegenwoordigen een handvol belgicisten. En ze voelen zichzelf de grootste. Ze verpesten dit forum met al hun propaganda. Een beetje propaganda kan geen kwaad. Maar ze overdrijven. |
Ik vind ze gran-di-oos! :D
Amusement gegarandeerd met de Hanselclub :!: Jaag ze nu niet weg, hé? :evil: :twisted: :x |
Pas op, met al die media-aandacht (vandaag 3 keer in DS) gaan ze misschien beter scoren dan ge denkt.
Misschien wel een volle halve percent ! |
Wat bedoel je met grootheidswaanzin? Is het normaal dat de OPENBARE media ons mijden? Hebben wij geen recht op spreken? We komen verdorie op in 9 kiesomschrijvingen, méér dan de andere partijen !
|
Citaat:
|
Citaat:
Als u "opkomen in 9 kieskringen" uw prestatie vindt.... :roll2: U mag blij zijn dat de DS u zo genegen is om tribunes van uw strekking een plaats te geven. Kom nog eens terug als ge een percentje haalt. |
Citaat:
Recht van spreken is niet voldoende om de media te halen. Er moet ook nog zinnige taal gesproken worden om de interesse van de media te wekken. Probeer liever de media te lokken zoals staatssecretaris Quicky het voordeed. 'Als jullie mij in de senaat stemmen is het eerste dat ik doe: er een joint roken'. Goed voor de populariteit bij heel wat jonge Belgen en nog beter tegen grootheidswaan. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eens in het parlement worden er toch geen verkiezingsbeloften meer nagekomen. |
Citaat:
@Kim: grapke eh schat ;) |
:lol: :rofl: :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Link me even naar dat onderwerp en je krijgt mijn stem, Spetsnaz.
Ik heb nog nooit iemand, die er mij naar vroeg, mijn stem geweigerd. 8) |
Citaat:
Moet ik ook stemadvies geven voor 13/6 ? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals altijd. Knuppels doen het zonder (stem)advies maar met evenveel plezier. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be