![]() |
Wat kocht je op de boekenbeurs ?
- Jonathan Franzen , Freedom ( zodat ik Vrijheid kan weggeven straks )
- Deleuze Compendium ( n paar tientallen kenners geven n overzicht v h oeuvre v Gilles Deleuze ) - WF Hermans, Paranoia ( zes verhalen ) - Erwin Mortier, Alle dagen samen - Arnon Grunberg, Tirza |
Niks. Ik ga nooit naar de boekenbeurs.
|
Wat had je gedacht?
![]() Een interview met verschillende van de schrijvers: http://www.youtube.com/watch?v=9sXRK...layer_embedded Zie ook http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...=17733&start=0 voor meer info. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah boekenbeurs. Massaal veel volk dat uw gezichtsvermogen beperkt door altijd in de weg te gaan staan.
Geef mij maar de kleinere boekhandels (liefst de 2dehandse, dat heeft zoiets sexy). :-D |
Citaat:
Nu, het gaat mij ook niet om het boek. Het gaat erom dat je als lezer moet diversifiëren. On topic: geen boekenbeurs voor mij. Te druk, te duur, te veel zwetsers. |
Citaat:
OH MY, ik geloof dat ik een boekenfetisj heb ontwikkeld :lol: |
Citaat:
wel duur om te parkeren Citaat:
|
Citaat:
Buiten het boek dat ik op de boekenbeurs kocht, lees ik uiteraard enkel de Flair! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat is op zich dus het probleem niet. Maar als je als lezer altijd hetzelfde klokkengebeier wil horen, ben je jezelf in zekere zin aan het indoctrineren. Mij niet gelaten, hoor, maar ik vind dat van een geestelijke verarming getuigen. Meer moet je daar niet achter zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en och! hij heeft toch wel al van één naam gehoord zekers! hoe flink. |
Citaat:
De geur van een tweedehands, vergeeld boek heeft voor mij een meerwaarde. |
Citaat:
Citaat:
Overigens wordt Cliteur aangehaald op de cover en die schat ik wel hoog. |
Citaat:
Dus als ik een boek uit de bib haal, dan vind je weer dat ik een tunnelvisie heb? De vraag was hier toch wat ik gekocht had op de boekenbeurs? Jij: niks ik: islam, kritische essays. (ik lees trouwens amper fictie, altijd non-fictie). I rest my case. |
niks, ik krijg dat allemaal :-)
|
Voor mezelf: "Vroeger waren wij veel jonger" door Gaston Durnez
En als cadeautje: "Rood" door Vera Van Renterghem |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be