Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Circe banneling. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146185)

Rudy 9 november 2010 22:12

Circe banneling.

Beste moderatie,

Waarom werd Circe gebannen ? Toch niet enkel op basis van het numeriek aantal klachten, hoop ik. Kwaliteit is ook van belang.

Wat is de gewetenskwestie ?

Ik vrees dat het verkeerd is ervaren mondige controversiële leden te bannen.

Met vriendelijke groet.

Rudy

Pericles 9 november 2010 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5086823)
Beste moderatie,

Waarom werd Circe gebannen ? Toch niet enkel op basis van het numeriek aantal klachten, hoop ik. Kwaliteit is ook van belang.

Wat is de gewetenskwestie ?

Ik vrees dat het verkeerd is ervaren mondige controversiële leden te bannen.

Met vriendelijke groet.

Rudy

Vind ik ook.

Rudy 9 november 2010 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5086826)
Vind ik ook.

Waarvoor dank.

Inno 9 november 2010 22:16

Spijtig dat ze weg is.

duveltje382 9 november 2010 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5086831)
Waarvoor dank.

Taal was de laatste tijd wel erg grof,niet dat hij/zij nu ongelijk had,dat hoor je mij niet zeggen,ook zijn niet alle Moslims slecht !!!

Rudy 9 november 2010 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5086836)
Taal was de laatste tijd wel erg grof,niet dat hij/zij nu ongelijk had,dat hoor je mij niet zeggen,ook zijn niet alle Moslims slecht !!!

Ah duvelken. Moest 'k scheidsrechter zijn dan mocht je toch ook wat gaan uitrusten op de reservebank.
In ale bescheidenheid, ik doe dat meestal spontaan.

Inno 9 november 2010 22:21

Citaat:

Er zijn alleszins nog die zo door gingen.

SDX 9 november 2010 22:24

Citaat:

Geef zo eens een voorbeeld van 'grof' taalgebruik of van waar Circe beweerde dat 'alle moslims slecht zijn'.

Circe heeft haar eigen stijl, vaak sarcastisch, vaak ironisch, veelal niet geapprecieerd door sommigen, maar meestal niet begrepen door velen!

In ieder geval een verlies, het begon net weer een beetje spannend en interessant te worden!

Rudy 9 november 2010 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5086846)
Er zijn alleszins nog die zo door gingen.

Ik begrijp je niet, of toch geenszins de zin.

liberalist_NL 9 november 2010 22:25

Heb haar geen persoonlijke aanvallen zien, dus waarom inderdaad? Artisjok heeft weer zitten klikken zeker...

Pericles 9 november 2010 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 5086854)
Heb haar geen persoonlijke aanvallen zien, dus waarom inderdaad? Artisjok heeft weer zitten klikken zeker...

Als je een bepaald niveau niet aankunt. :-D

Pericles 9 november 2010 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5086852)
Geef zo eens een voorbeeld van 'grof' taalgebruik of van waar Circe beweerde dat 'alle moslims slecht zijn'.

Circe heeft haar eigen stijl, vaak sarcastisch, vaak ironisch, veelal niet geapprecieerd door sommigen, maar meestal niet begrepen door velen!

Juist.

duveltje382 9 november 2010 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5086843)
Ah duvelken. Moest 'k scheidsrechter zijn dan mocht je toch ook wat gaan uitrusten op de reservebank.
In ale bescheidenheid, ik doe dat meestal spontaan.

Wel,mijn taal/gebruik is gebaseerd op wat ik zie en mee maak in het leven,dat berust dus op feiten,mij ervoor bannen lijkt mij erg sterk
Maar mensen uitmaken voor hetgeen ze geloven kan,maar er zijn wel grenzen aan !!!!
Ik hoop dat jij niet om de kleur rood trekt hé beste Rudy ;)

Rudy 9 november 2010 22:29

Citaat:

Collega liberaal uit het Noorden. Onthoud je van verwijten aan derden. Het gaat over Circe. Niet over de even controversiële mondige A.
Achterklap (Vlaams) is niet mooi.

manta 9 november 2010 22:29

Citaat:

³

Rudy 9 november 2010 22:30

Citaat:

In ieder geval een verlies, het begon net weer een beetje spannend en interessant te worden!

4

SDX 9 november 2010 22:32

Citaat:

Zoiets...

duveltje382 9 november 2010 22:32

Dat rood driehoekje interesseert mij geen reet ,ik vind het een teken van onmacht meestal

Pericles 9 november 2010 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5086865)
Collega liberaal uit het Noorden. Onthoud je van verwijten aan derden. Het gaat over Circe. Niet over de even controversiële mondige A.

Even mondig? Ja dat zal wel.
Daar moet ik toch wel even mee lachen. :lol:

liberalist_NL 9 november 2010 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5086865)

You say tomato, I say potato...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be