![]() |
Leerling slaat lerares vier tanden uit in Molenbeek
uit DM :
Citaat:
8O ge houdt het toch ni voor mogelijk hé :s waar gaat dat naartoe ? |
(edit) geschrapt
|
Citaat:
|
Citaat:
binnenland dus :-) |
Citaat:
Carry on ... |
Mijn schoonbroer heeft een tijdje lesgegeven in een Brusselse school. Nu is de brave man van geen kleintje vervaard maar hij heeft het opgegeven. Hij was nog blijven werken zelfs nadat een van de leerlingen een stoel tegen zijn rug had gegooid, maar de zoveelste provocatie was er teveel aan. Grappig is dat hij in feite gestopt is omdat hij schrik had één van die gastjes tot moes te slaan ('t is nen beer).
Soit. Dit doet me alleen maar besluiten dat het te laat is voor pamperende maatregelen en straathoekwerkerspraat en dat het hoogtijd is te kiezen voor een hard repressief beleid, inclusief verplichte én desnoods gedwongen terugkeer, bootcamps, meer blauw op straat, zero tolerance, tasers voor alle agenten, "eerst kloppen dan vragen stellen", ... Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben daar eigenlijk al een tijdje van overtuigd. |
winterfeitje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ordnung muss sein ![]() |
![]() Niets aan de hand mensen, er zijn géén tanden in Brussel. |
Citaat:
|
Citaat:
De tijd der ouders, slechter dan de grootouders, heeft ons, die weer slechter zijn dan zij, voortgebracht, en wij zullen spoedig een nog bedorvener nakomelingschap verwekken. Horatius, Carmina. Odes III, 6. http://www.bookrags.com/browse/tf0203498976/ Quintus Horatius Flaccus (Venusia, 8 december 65 - Rome, 27 november 8 v.Chr.) |
In Antwerpen werd een TURKSE vrouw door een MAROKKAANSE man lastig gevallen in een portiek.
Staat in de krant: http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...en-woning.aspx maar dat is veel erger want: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
lol Gretchen Driwels ;-) |
Reactie op Le Soir:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be