![]() |
[size=6]Allé Loeie (Strangers)[/size]
Vooraf kleine opmerking. Dit komt uit een LP van 1979, toen we nog in een unitaire staat leefden, federalisme was toen het credo van de Vlaamse Beweging. De opmerkingen over federalisme kunnen dus best omgezet worden in onafhankelijkheid. Alex Boeye van de Strangers heeft zich overigens geout als Groot-Nederlander. :D <hr> allé loeien ... allemaal al de koeien in 'n andere taal loeien waalse koeien, in 't Frans ![]() en vlomse in 't beschaafd Nederlands ![]() vraaget eerst mor zelf on 't beest. . "hoe loeide ga ... ?" waarom loeien. . navenant d'r gin koeien, in d'hoofdstad van 't land ![]() veur die beesten . . wier Brussel te klein omda daar de meeste ... steenezels zijn ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wie kan knoeien mè verstand weurd 'ne goeie. . en baas van ons land ![]() hij probeerd'n onnatuurlijk paar te late kruisen mè mekaar ![]() ![]() en da pakt gin vârf, al honderdvijftig jaar ![]() ![]() ![]() kruist savooien - - mè 'n spruit 't zal wel groeien. . da weurd Turks fruit . . a g'hier walen, mè vlamingen zaait dan komen d'r ezeltjes ... van Belgen uit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lot ons spoeien ... allemaal bloemmekes strooien. . wij zèn federaal :arrow: ![]() ons vergooien. . as knecht en as meid ![]() da d'is n�* kompleet-voltooid, verleden tijd ![]() allé loeien . . allemaal ni lak koeien ... mor na is brutaal ![]() vreemde vlooien ... houd'oe poten mor thuis ![]() want naa is 'ne Vlaming baas ... in eigen huis ![]() da weurd feesten ... mè veel tralala dan zinge-wij as eersten ... [size=7]Allelujah ! ! ! ! ! ![/size] |
en de boodschap is ? :roll: 8O
[size=7]Stemt Vlaams Blok ! nu meer dan ooit ! plus que jamais ! natuurlijk ! pour la démocratie ![/size] |
Wat stiller schreeuwen, Ancapa!
Jij doet me pijn aan mijn ogen! Ik heb een leesbril, hoor! |
Citaat:
|
Op 13 juni zal het "Sombre Dimanche" zijn! :P
![]() |
Citaat:
Maar IK vind het desalniettemin keigoed gevonden :!: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be