Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kinderboekjes en zo ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146339)

manta 12 november 2010 00:03

Kinderboekjes en zo ?

1 Bijlage(n)
Wat een wereld hé .
Leeftijdsgrenzen voor films en boeken , lees of bekijk wat voor je leeftijd goed is ...

Dus tja , kleine kindjes lezen boekjes voor kleine kindjes want die zijn aangepast aan hun leeftijd ...
Of niet ??? :?

Citaat:

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...nderboek.dhtml
Nu begrijpen we best wel dat illustraties in kinderboeken niet altijd van hetzelfde topniveau kunnen zijn, maar wat deze illustrator ervan gebakken heeft, doet toch wel in de haren krabben. Een Amerikaanse man las zijn twee jaar oude dochtertje voor uit een boek met pop-upplaatjes toen hij deze wel zeer ongelukkig vormgegeven 'olifant' tegen het lijf liep.

Accidentje
Volgens de uitgever is deze hallucinante slurf van een roze olifant 'een accidentje', al lijkt het moeilijk voor te stellen dat de gelijkenissen met een uit de kluiten gewassen penis op louter toeval berusten. "Zién ze dan niet hoe suggestief dit eruit ziet?", vraagt een lezer zich af. "Jammer dat iets onschuldigs als een kinderboekje zo'n seksuele ondertoon moet meekrijgen." (hlnsydney/tw)

manta 12 november 2010 00:06

Het goede aan het verhaal is natuurlijk dat ze de brave kindjes al laten wennen aan het idee dat roze olifantjes echt zijn en geen kwaad kunnen ... Zo zetten ze dan toch al hun eerste stapjes naar hun eerste katertje... :-D

Everytime 12 november 2010 00:11

Men kan ook zich afvragen wat Uki op zijn hoofd heeft...........
http://www.youtube.com/watch?v=jTFrUukU1HQ

;-)

Nynorsk 12 november 2010 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5092417)
Wat een wereld hé .
Leeftijdsgrenzen voor films en boeken , lees of bekijk wat voor je leeftijd goed is ...

Dus tja , kleine kindjes lezen boekjes voor kleine kindjes want die zijn aangepast aan hun leeftijd ...

hoe moet een slurf van een olifant er dan uitzien? rond ofzo?

manta 12 november 2010 06:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5092495)

Zeg eens eerlijk ... Aan wat dacht je toen je 't boekje zag ??? :-D

Herr Flick 12 november 2010 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5092495)

Ik weet niet of gij al eens goed nen echten olifant bekeken hebt ...

maar kom zo erg is dat boekske nu ook weer niet, ... waar kunt ge da kopen ?

Dat lijkt mij wel iets voor de gasten van mijn broer, ... :twisted: kan mijn schoonzuster nog eens met haar ogen rollen, ... 8-)

lombas 12 november 2010 08:46

En dan? Dat kind van twee heeft waarschijnlijk weinig besef van waar een penis in erectie voor dient.

Duupje 12 november 2010 08:48

Citaat:

Wat een wereld hé .

Welk normaal 2-jarig kind ziet daar nu iets anders in dan een olifantenslurf? Het is een kinderboek. Jezus.
Vergezocht en totaal belachelijk.

Herr Flick 12 november 2010 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 5092668)
Welk normaal 2-jarig kind ziet daar nu iets anders in dan een olifantenslurf? Het is een kinderboek. Jezus.
Vergezocht en totaal belachelijk.

Hehe uwen avatar is plotseling wel heel toepasselijk...

Jantje 12 november 2010 09:18

Citaat:

Wat een wereld hé .

Ik heb dit beeld juist aan een kind van 6 jaar laten zien.
Het herkende er direct een slurf van een olifant in.

Toen ik hem zei dat jij er een gelijkenis met zijn plaser in zag, schoot die jongen van 6 jaar heel hard in de lag. Zijn zuster van 16 jaar oud, gaf mij de opmerking dat enkel sexueel gefustreerden daar een penis in zien.
Want zelfs zij als puber zag er pas na deze opmerking een mogelijke gelijkenis in.
En maakte direct de opmerking dat dergelijke mensen zelfs in een banaan een gelijkenis zien met sexspeeltjes.

Nynorsk 12 november 2010 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5092592)
Zeg eens eerlijk ... Aan wat dacht je toen je 't boekje zag ??? :-D

een penis.
maar ik ben nyn :-D

manta 12 november 2010 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5092755)
een penis.
maar ik ben nyn :-D

Tja ...:-D
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 5092711)
Zijn zuster van 16 jaar oud, gaf mij de opmerking dat enkel sexueel gefustreerden daar een penis in zien.
Want zelfs zij als puber zag er pas na deze opmerking een mogelijke gelijkenis in.
En maakte direct de opmerking dat dergelijke mensen zelfs in een banaan een gelijkenis zien met sexspeeltjes.

En wat zeggen bananen aan Nyn ??? :-D

Duupje 12 november 2010 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBC (Bericht 5092707)
The dirty mind of the adult ziet in alles perverse dingen.
Dat zijn meestal dan nog de ergste.

Dat soort vindt men vroeg of laat met een prostituee in latex gewurgd aan een kapstok

Now that wouldn't be such a bad thing, would it?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be