![]() |
Kinderboekjes en zo ?
1 Bijlage(n)
Wat een wereld hé .
Leeftijdsgrenzen voor films en boeken , lees of bekijk wat voor je leeftijd goed is ... Dus tja , kleine kindjes lezen boekjes voor kleine kindjes want die zijn aangepast aan hun leeftijd ... Of niet ??? :? Citaat:
|
Het goede aan het verhaal is natuurlijk dat ze de brave kindjes al laten wennen aan het idee dat roze olifantjes echt zijn en geen kwaad kunnen ... Zo zetten ze dan toch al hun eerste stapjes naar hun eerste katertje... :-D
|
Men kan ook zich afvragen wat Uki op zijn hoofd heeft...........
http://www.youtube.com/watch?v=jTFrUukU1HQ ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar kom zo erg is dat boekske nu ook weer niet, ... waar kunt ge da kopen ? Dat lijkt mij wel iets voor de gasten van mijn broer, ... :twisted: kan mijn schoonzuster nog eens met haar ogen rollen, ... 8-) |
En dan? Dat kind van twee heeft waarschijnlijk weinig besef van waar een penis in erectie voor dient.
|
Citaat:
Vergezocht en totaal belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Het herkende er direct een slurf van een olifant in. Toen ik hem zei dat jij er een gelijkenis met zijn plaser in zag, schoot die jongen van 6 jaar heel hard in de lag. Zijn zuster van 16 jaar oud, gaf mij de opmerking dat enkel sexueel gefustreerden daar een penis in zien. Want zelfs zij als puber zag er pas na deze opmerking een mogelijke gelijkenis in. En maakte direct de opmerking dat dergelijke mensen zelfs in een banaan een gelijkenis zien met sexspeeltjes. |
Citaat:
maar ik ben nyn :-D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be