![]() |
14 jaar geleden was ik enkele maanden lid van het vlaams blok
toen ik op een wijnfeest met zo'n 300 aanwezigen bij een toespraak van (...) naar voren stapte , en hem confronteerde met een abortusaffaire terwijl er campagne werd gevoerd abortus = moord . werd ik enkele dagen later uit de partij gezet per brief van meneer(...) hebben ze intussentijd een volksvertegenwoordiger gemaakt . wat doet uw partij wanneer een gewoon lid het opneemt voor iemand die iets heel erg heeft meegemaakt en dat men tracht te verzwijgen en daarmee een vooraanstaand figuur van uw partij mee confronteerd in een volle zaal . |
Pielewuiter,
Ik denk dat het de bedoeling was van dit bij VB-er Anka te posten. Jean-Luc gaat niet snappen wat dit hier komt doen. |
Citaat:
een schandaaltje voor het blok voor de verkieziging zal de mensen een beter inzicht kunnen geven welk soort mensen bij het blok aan een postje geraken . en ik denk niet dat anke daarvoor gaat zorgen jean-luc daarentegen durft er zoiets wel uitflappen en dan is de bal aan het rollen , zou het niet leuk zijn dat een campagne leider gecronfonteerd word met zijn eigen gruwels waartegen hij campagne heeft gevoerd . |
Dan had je vandaag op de middag in het kot moeten zijn, Piele.
Dehaene was er namelijk ook, en je had het hem persoonlijk kunnen vragen. |
Citaat:
moet er dringend nog eens langs gaan , moet dringend nog op iemand zijn tenen gaan trappen , aangezien ge mij kent zult ge wel kunnen raden wie en waarvoor . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be