![]() |
.mkv
Ik heb een .mkv bestand gedownload, en daar horen na schijnt ook subtitels bij. MKV-files zijn 'audiocontainers' waarbij je zowel video als subtitles op mekaar kan plaatsen in 1 bestand.
Maar als ik dat bestand af speel zie ik echter geen subtitles. Hoe krijg ik mijn subtitles op het .mkv-bestand? Moet ik dat activeren ofzo? Want het bestand bevatte na schijnt 21 verschillende subtitles. Hoe krijg ik de Nederlandse er op? |
VLC player
|
Citaat:
Waarom per sé het Nederlandse? Het Franse is toch ook goed?;-) |
Citaat:
Als ik het bestand afspeel komen er gewoon geen ondertitels op, en zie ik gewoon de video zonder enige subtitels. Ik vraag me af hoe je die Nederlandse ondertitels op die film kan afspelen, want in dat ene bestand zit er een mogelijkheid om er 21 verschillende ondertitels op te krijgen. Wie weet iets van .mkv-files? :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
VLC Media Player installeren
Video > Ondertitelingsspoor |
Citaat:
|
Citaat:
Het lukt! Ik kan kiezen tussen die 21 verschillende talen. Nu lukt het gewoon! merci! Ik had al verschillende rare programma's gedownload voor .mkv-bestanden te analyseren enzo. En soms is de oplossing zo eenvoudig :-P Gewoon bij ondertitelingsspoor zien. Dat ik daar niet had aan gedacht :oops: |
VLC, dik in orde.
|
Citaat:
|
Ja, geweldig programmaatje. Ik gebruik het voor mijn ogg- en flac-muziekbestanden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkel bij dit bestand moet je blijkbaar wat meer doen dan enkel op play drukken. Nog es mercikes, Fien :-P |
Graag gedaan.
Always trust VLC. Beter is er niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be