![]() |
5 minuutjes hulp gevraagd!
Beste,
ik ben een student communicatiemanagement aan de Gentse universiteit. In het kader van het vak marketing communicatie moeten wij een groot aantal respondenten vinden voor onze enquête. Ben je man, en geboren tussen '61 en '81? Dan kan je ons een groot plezier doen met het invullen van de volgende enquête. Het neemt slechts 5 minuutjes in beslag! Link: http://www.thesistools.com/web/?id=160521 Bedankt! |
Ik stem tegen!
|
Heb de vragen ingevuld maar heb een beetje mijn bedenking.
Mailadres ? :-) |
Ik moest maar 1 vraag invullen, al de rest was van geen enkel nut meer.
|
Ik mag hopen dat het een opdracht is om te leren vragenlijsten opstellen en interpreteren. En niet om marktonderzoek uit te voeren voor een kapketen of shampoomerk ofzo :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
't Gaat over niks anders dan grijs haar ?? |
Haar ?
|
We gon da is invullen e
|
Citaat:
Nu ik heb geen grijze haren, maar blond en ben heel content van mij kapper. Krijg daar zelfs koffie of wijn en kijker rustig naar TV of ga er op de pc. |
Ik heb het niet voor kappers, ze verneuken het steeds.
|
Citaat:
Ik kreeg 'em ingevuld op minder dan een minuut! En als de aan te vinken vakjes wat groter waren geweest had ik het nog sneller gekund. Nog eens proberen zie... |
52 seconden!!
En dan is er zelfs een vraag waar ik 2 dingen aangevinkt heb! Nieuwe poging. |
53 seconden.
Rapper gaat dus blijkbaar niet. |
Waar gaat die enquete eigenlijk over?
|
Citaat:
de rest van de vragen zijn dus niet van toepassing ge hebt daar verplichte velden van gemaakt heb dus geannuleerd. |
Citaat:
|
'86.
Sorry. |
Krijgen we iets te drinken in ruil? Whisk(e)y of bier?
|
Ingevuld... maar de enquête is behoorlijk slecht opgesteld. Of het moet zijn dat ik niet twee keer per week voor 60 euro naar een kapper loop.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be