![]() |
Op algemeen verzoek van de forumburgers!
|
afvoeren
|
Stel je voor! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
.. verban mij maar :idea: :? |
Ik zou het optioneel houden, maar een aanrader voor nieuwelingen.
Hangt er van af eigenlijk wat er in die cursus komt. |
What next: een forumpaspoort, een visum voor bezoekers, ...
|
Dit moet zeker in de cursus
* gebruik van emoticons * overdadig gebruik van emoticons * omgaan met emoticonverslaving |
Geregisteerde gebruikers = inwoners
Verborgen gebruiker = illegalen Gasten = toeristen |
Deze draad is al goed voor suggesties.
Idee: Nog één draad voorbehouden aan die inburgeringscursus en iedereen die stukjes cursus wil invoegen die doet maar. |
Met verplicht examen voor al wie minder dan 750 postings heeft!! :wink:
Wat wel storend is aan het forum zijn die galjaars/spammers die enkel knip en plakwerk doen en zo wat nieuwsberichten herhalen om een topic te starten... Een minimum aan inleiding tot een topic + een zekere betrokkenheid ook NA het posten van een nieuwe draad is wenselijk! Amen! |
Ach ... waarom niet, maar wel niet met terugwerkende kracht (lees: enkel voor gebruikers die zich nieuw aanmelden, niet voor mensen die al op dit forum aanwezig zijn).
|
Citaat:
Voor mijn part mag het wat hoger. |
Citaat:
|
Eigen forummers eerst, Dies? Recuperatie van gehate partijstandpunten :p Tsk tsk, waar is uw solidariteit met niet-aangepaste allochtonen? :p
En wat zou je vragen? Spelling en grammatica? Moet de helft van de forummers die er nu zijn ook weg. Leesvaardigheden en on-topic blijven? Moet de helft van de forummers die er nu zijn ook weg. Politieke voorkeur? Neen, dank u! |
Het gaat toch enkel om K&K-vaardigheden he ?
|
Citaat:
En indien het wel zo zou zijn, lees van elk 2 topics en je weet alles. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:roll2:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be