![]() |
Mijn handtekening...
... bevalt blijkbaar enkelen niet.
Ik ben best bereid er iets aan te veranderen, wat ik reeds ten dele deed, ook op aanvraag. Toch wil ik dat ze een sterk anti-orangistisch standpunt weergeeft. Let op: ik ben géén "Hollanderhater" zoals men me soms probeert aan te smeren. Dus geen slogans tegen Nederland, wel tegen Groot Nederland. Suggesties zijn welkom. Wat niet wil zeggen dat ik een totale verandering wil, maar ik sta er voor open. |
ik had ze nog niet opgemerkt, maar het is idd nogal een belachelijk onderschrift.
af en toe een woordenboek ter hand nemen zou u niet schaden |
Haal dan toch tenminste de taalfout eruit.
|
Ik had het ook nog niet gelezen. Het doet me wel denken aan het pamflet "De Werklieden van Gend" uit 1834. Vermoedelijk geschreven door de heer Bernard Vispoel.
Ik heb het pamflet er even bijgenomen. Daarin waarschuwt hij ook voor de bedrieglijke orangisten. Daarnaast: wat kan jou het schelen dat iemand het niet eens is met je onderschrift? Je zet daar toch wat jij wil? |
Dat je tegen groot-Nederland bent daar kan ik inkomen, ik ben namelijk ook eerder voor Heel- dan Groot-. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's een taaie. Wat dacht je van "De Baarle Werkgroep is voor eikels!"? Dan heb jij je anti-Groot Nederlandse uitspraak en zij gratis reclame... |
handtekineg scteken waart slicht ni sceijn
|
Jij helemaal gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met uw onderschrift heeft u helemaal gelijk. Diegenen die er aanstoot aan nemen weten niet wat ze doen. |
Citaat:
|
Mijn handtekening bevalt debielen niet ;-)
So what :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Nope. Een teken van goodwill. Sommigen vinden ze blijkbaar wat hard. Als ik geen reacties had gekregen, had ik er niet over begonnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eddy, wat zegt, wie de criticasters en supporters zijn, je nu ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be