Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mijn handtekening... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146524)

EddyBal 16 november 2010 13:46

Mijn handtekening...

... bevalt blijkbaar enkelen niet.

Ik ben best bereid er iets aan te veranderen, wat ik reeds ten dele deed, ook op aanvraag. Toch wil ik dat ze een sterk anti-orangistisch standpunt weergeeft. Let op: ik ben géén "Hollanderhater" zoals men me soms probeert aan te smeren. Dus geen slogans tegen Nederland, wel tegen Groot Nederland.

Suggesties zijn welkom. Wat niet wil zeggen dat ik een totale verandering wil, maar ik sta er voor open.

Anna List 16 november 2010 13:48

ik had ze nog niet opgemerkt, maar het is idd nogal een belachelijk onderschrift.

af en toe een woordenboek ter hand nemen zou u niet schaden

Zwartengeel 16 november 2010 13:48

Haal dan toch tenminste de taalfout eruit.

Txiki 16 november 2010 13:53

Ik had het ook nog niet gelezen. Het doet me wel denken aan het pamflet "De Werklieden van Gend" uit 1834. Vermoedelijk geschreven door de heer Bernard Vispoel.

Ik heb het pamflet er even bijgenomen. Daarin waarschuwt hij ook voor de bedrieglijke orangisten.

Daarnaast: wat kan jou het schelen dat iemand het niet eens is met je onderschrift? Je zet daar toch wat jij wil?

Pelgrim 16 november 2010 14:26

Dat je tegen groot-Nederland bent daar kan ik inkomen, ik ben namelijk ook eerder voor Heel- dan Groot-. :)

Pelgrim 16 november 2010 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5103539)
Ik had het ook nog niet gelezen. Het doet me wel denken aan het pamflet "De Werklieden van Gend" uit 1834. Vermoedelijk geschreven door de heer Bernard Vispoel.

Ik heb het pamflet er even bijgenomen. Daarin waarschuwt hij ook voor de bedrieglijke orangisten.

Daarnaast: wat kan jou het schelen dat iemand het niet eens is met je onderschrift? Je zet daar toch wat jij wil?

Welk pamflet is dat?

Txiki 16 november 2010 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5103635)
Welk pamflet is dat?

Awel, "De Werklieden van Gend".

Bovenbuur 16 november 2010 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5103514)

Ik ben best bereid er iets aan te veranderen, wat ik reeds ten dele deed, ook op aanvraag. Toch wil ik dat ze een sterk anti-orangistisch standpunt weergeeft. Let op: ik ben géén "Hollanderhater" zoals men me soms probeert aan te smeren. Dus geen slogans tegen Nederland, wel tegen Groot Nederland.

Suggesties zijn welkom. Wat niet wil zeggen dat ik een totale verandering wil, maar ik sta er voor open.

Je hebt er last van dat mensen het niet eens zijn met je onderschrift, dus wil je het veranderen, maar dan wel zo dat die mensen het er nog steeds mee oneens zijn?

Da's een taaie. Wat dacht je van "De Baarle Werkgroep is voor eikels!"? Dan heb jij je anti-Groot Nederlandse uitspraak en zij gratis reclame...

Txiki 16 november 2010 20:59

handtekineg scteken waart slicht ni sceijn

Flanelcondoom 16 november 2010 21:00

Jij helemaal gewoon.

Txiki 16 november 2010 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5104869)
Jij helemaal gewoon.

offf bwa ne mens magtal iet triqen e n vergete

MaGNiFiCaT 16 november 2010 21:20

Citaat:

Met uw onderschrift heeft u helemaal gelijk. Diegenen die er aanstoot aan nemen weten niet wat ze doen.

globalmedia 16 november 2010 22:08

Citaat:

dat is dan jammer voor die kleuters

The Syndrome 17 november 2010 08:33

Mijn handtekening bevalt debielen niet ;-)
So what :-D

plakker 17 november 2010 08:37

Citaat:

U wou gewoon met dit topic de aandacht wat op uw handtekening vestigen, want niemand die er op reageert? :|

EddyBal 17 november 2010 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5105724)
U wou gewoon met dit topic de aandacht wat op uw handtekening vestigen, want niemand die er op reageert? :|

???

Nope. Een teken van goodwill. Sommigen vinden ze blijkbaar wat hard. Als ik geen reacties had gekregen, had ik er niet over begonnen.

EddyBal 17 november 2010 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5103633)
Dat je tegen groot-Nederland bent daar kan ik inkomen, ik ben namelijk ook eerder voor Heel- dan Groot-. :)

Maar jij zou toch al wel content zijn met een groot Nederland, nietwaar? ;)

EddyBal 17 november 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5104268)
Je hebt er last van dat mensen het niet eens zijn met je onderschrift, dus wil je het veranderen, maar dan wel zo dat die mensen het er nog steeds mee oneens zijn?

Da's een taaie. Wat dacht je van "De Baarle Werkgroep is voor eikels!"? Dan heb jij je anti-Groot Nederlandse uitspraak en zij gratis reclame...

Ik vind de Baarle werkgroep nu eenmaal géén eikels. Ze hebben gewoon een andere politieke toekomst voor ogen.

Anna List 17 november 2010 10:48

Eddy, wat zegt, wie de criticasters en supporters zijn, je nu ?

EddyBal 17 november 2010 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5105915)
Eddy, wat zegt wie de criticasters en supporters zijn je nu ?

Eh, kan je dat even anders formuleren? Ik krijg dat niet goed gelezen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be