![]() |
Wordt oude kroko de Croo seniel?
Vader De Croo begint aftands te worden. Nu kan hij al geen behoorlijke analyse meer maken van de huidige toestand. Hij denkt zelfs dat de regeringsonderhandelingen wel eens zouden kunnen stranden op het benoemen van de drie burgemeesters :lol:
How crazy can you get?? Lees in Knack: http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4871304762.htm Citaat:
Binnenkort zal hij spreekverbod krijgen van zoonlief hoop ik voor de vld. De seniliteit begint toe te slaan. Als hij niet kan zien waar het stremt vandaag, dan wordt het hoog tijd zijn pensioen op te nemen. |
Vader Croco kan het niet laten zijn licht te laten schijnen.
Laat die nar toch doen. |
Den oude Croo is seniel geboren.
'k Weet niet of dat erger is dan den Bleiter Ansjovis. Die zal kinds blijven tot hij zal sterven. |
Zijn bankrekening zal wel niet seniel zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn zoon is niet minder belgicist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moet je de verkiezingsuitslag (en zijn plaats op de lijst) van die "oude croco" nog eens herbekijken... |
Citaat:
|
Ik heb alleen het stukje gelezen dat in deze draad werd gepresenteerd.
Ik vind dat livreidrager De Croo hier toch een punt heeft. De voorstellen van BDW ivm BHV zijn zo van de pot gerukt dat iedereen al lang door heeft dat zijn "splitsing" van het arrondissement er eigenlijk helemaal geen is. Vlaanderen heeft bij een eventuele splitsing (waar de NVA volgens haar woordvoerders absoluut tegen is (!!) maar dat terzijde) geen enkele terreinwinst geboekt naar internationaal recht. En net daar is het de Wallonen om te doen. Dus: Het wordt inderdaad tijd dat de achterban van de NVA zich begint te roeren om enerzijds hun leider tegen zichzelf te beschermen en anderzijds aan Wallonenland een signaal te geven dat zij niet opgezet zijn met de "zaakjes" die BDW wou doen. Cave! Ik spreek als VB-vlaams nationalist voor het welzijn/toekomst van Vlaanderen en niet als NVA'er. |
Citaat:
De uitslag van Bart De Wever binnen dit en 20 jaar misschien... |
VLD is moeilijk te volgen. Vlaamsgezinder dan de NVA op momenten en op andere momenten Belgicistischer dan CDH. In het Europees parlement scheldt Verhofstadt nationalisten steevast de huid vol en in Vlaanderen vrijen ze Dewever op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vader De Croo erkent tenminste toch dat er een probleem is. Dat is wat anders dan enkele jaren geleden, hij ziet nu tenminste in dat er geen federale gaat komen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moed in hun schoenen gezakt? Zoals altijd,... veel blabla en weinig boemboem. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be