Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Banpunten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146623)

Wisord 17 november 2010 17:26

Banpunten

Ik wil ook een jokerkaart om 8 banpunten kwijt te kunnen schelden ... het is oneerlijk dat bepaalde personen die oproepen tot geweld dit krijgen en andere niet . Voor mij mag iedereen dan terugkomen die omwille van van 8 banpunten verbannen is . Blue thunder bvb ... iedereen gelijk voor de wet !

Eigenzinnig 17 november 2010 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5107360)
Ik wil ook een jokerkaart om 8 banpunten kwijt te kunnen schelden ... het is oneerlijk dat bepaalde personen die oproepen tot geweld dit krijgen en andere niet . Voor mij mag iedereen dan terugkomen die omwille van van 8 banpunten verbannen is . Blue thunder bvb ... iedereen gelijk voor de wet !

:lol:

artisjok 17 november 2010 17:49

Citaat:

Misschien moet je voorstellen om voor iedereen een "beroep-procedure" te voorzien.

De moderators zijn mensen, en oordelen naar godsvrucht en vermogen, zo goed mogelijk naar hun inzichten.

De ene moderator zal misschien voor iets banpunten geven, terwijl een andere moderator vindt dat een waarschuwing voldoende is.
Een uitspraak is voor de ene moderator een oproep tot geweld, en voor een andere net niet.
De grens is niet altijd gemakkelijk te trekken.

Daarvoor zou een beroeps-procedure soelaas brengen. Maar ook veel werk.

Eigenzinnig 17 november 2010 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5107475)

Een belletje doen naar het CGKR voor ne free pro deo..:lol:

Wisord 17 november 2010 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5107493)
Een belletje doen naar het CGKR voor ne free pro deo..:lol:

Is het dan zo erg dat ik mensen als blue-thunder terugwil ??.. Naar mijn gedacht is het oneerlijk dat de een wel en de ander niet terugmag ....

Eigenzinnig 17 november 2010 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5107542)
Is het dan zo erg dat ik mensen als blue-thunder terugwil ??.. Naar mijn gedacht is het oneerlijk dat de een wel en de ander niet terugmag ....

Ik ken hem/haar niet..maar je hebt een punt..
Niet vergeten dat er nog leven is na dit forum en sommigen geen behoefte meer hebben aan een wederopstanding..

Wisord 17 november 2010 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5107579)
Ik ken hem/haar niet..maar je hebt een punt..
Niet vergeten dat er nog leven is na dit forum en sommigen geen behoefte meer hebben aan een wederopstanding..

Ik ben blij dat je het begrijpt , tof van u .

Xenophon 17 november 2010 18:19

Arme Blue Thunder.

Arbiter 17 november 2010 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5107475)
Misschien moet je voorstellen om voor iedereen een "beroep-procedure" te voorzien.

De moderators zijn mensen, en oordelen naar godsvrucht en vermogen, zo goed mogelijk naar hun inzichten.

De ene moderator zal misschien voor iets banpunten geven, terwijl een andere moderator vindt dat een waarschuwing voldoende is.
Een uitspraak is voor de ene moderator een oproep tot geweld, en voor een andere net niet.
De grens is niet altijd gemakkelijk te trekken.

Geachte,

Moderatoren zijn inderdaad mensen en uitspraken in een bericht kunnen vaak verschillend geïnterpreteerd worden. Elke berisping, zeker degene die leidt tot een ban, wordt in het team van moderatoren geëvalueerd. Dit doen wij zo zorgvuldig mogelijk.

In het geval waar Wisord op doelt bleek tijdens de evaluatie van de context juist het tegendeel van een oproep tot geweld, waar de uitspraak zèlf misschien een andere indruk zou geven. Wij hebben gemeend dat de 8 strafpunten die hieraan verbonden waren, onterecht waren en deze zijn dus ingetrokken.

Iedereen is dus 'gelijk voor de wet' en er zijn geen vrijbrieven of 'jokerkaarten'.

Met vriendelijke groet,
Arbiter

Rudy 18 november 2010 17:57

Citaat:

Wisord. Nogal natrapperig. Of niet ? Kom mij niet vertellen dat je je benadeeld voelt, wordt, of werd. Hey, als het menens wordt zoeken we toch een andere stek, met andere conclusies. Desalnietemin wordt er toch eens geluisterd, niemand heeft de waarheid in pacht.
Denk eens na over de vraag waarom een mondig controversieel iemand toch steeds van antwoord wordt gediend en zou moeten worden gebannen.
Meer zelfs. Het doet mij plezier dat zelfs een moderatie durft terug te komen op een beslissing.
Laten we dan vooral niet zielig doen, en natrapperig lullig over jokerkaarten of wat dan ook.
Of verwachtte je nu echt een ernstig anwoord op de essentiële vraag in je topic ?

artisjok 18 november 2010 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5110298)
Wisord. Nogal natrapperig. Of niet ? Kom mij niet vertellen dat je je benadeeld voelt, wordt, of werd. Hey, als het menens wordt zoeken we toch een andere stek, met andere conclusies. Desalnietemin wordt er toch eens geluisterd, niemand heeft de waarheid in pacht.
Denk eens na over de vraag waarom een mondig controversieel iemand toch steeds van antwoord wordt gediend en zou moeten worden gebannen.
Meer zelfs. Het doet mij plezier dat zelfs een moderatie durft terug te komen op een beslissing.
Laten we dan vooral niet zielig doen, en natrapperig lullig over jokerkaarten of wat dan ook.
Of verwachtte je nu echt een ernstig anwoord op de essentiële vraag in je topic ?

Uiteraard wordt niemand gebannen omdat hij/zij mondig en of controverieel is.
Iemand wordt gebannen omdat hij/zij te veel banpunten verzameld heeft door meerdere keren het forumreglement te overtreden.

Het is toch normaal dat het vragen oproept; vooral als je niet wat er geknipt werd; maar de post "geknipt" blijft.

circe 18 november 2010 19:33

't is dat ik sommige posters niet vertrouw, anders zou ik ze een kopietje sturen. Nu hebben ze de brute pech dat ze er het raden naar hebben.

Flanelcondoom 18 november 2010 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5110541)
't is dat ik sommige posters niet vertrouw, anders zou ik ze een kopietje sturen. Nu hebben ze de brute pech dat ze er het raden naar hebben.

Hoeveel strafpunten moeten we je nu proberen aan te smeren voordat je een permanente ban krijgt?

artisjok 18 november 2010 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5110541)

Ik hoef geen PM, indien het over deze post gaat.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=146102
Ik weet wat er stond.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=100

vlijmscherp 18 november 2010 19:52

mensen, gijlen kunt zaaaaaaaaaagen.

circe 18 november 2010 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5110564)
Ik hoef geen PM, indien het over deze post gaat.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=146102
Ik weet wat er stond.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=100

brute pech! dat was het dus niet.

ik weet trouwens ook niet waar in bovenstaande enige oproep tot geweld zou staan. Het gaat over mezelf, dus ik roep niemand op.

Inno 18 november 2010 20:19

Ik ben blij dat circe terug is.

filosoof 18 november 2010 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5107409)

:lol:

Omwille van dat prentje kreeg drosophila een permban destijds.

duveltje382 18 november 2010 20:22

Feit blijft wel dat je geen zwakke maag moogt hebben om op politics.be je tijd door te brengen,en zeker niet van eerlijkheid mag houden,want dan ben je er aan voor je moeite ;)

duveltje382 18 november 2010 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5110654)
Omwille van dat prentje kreeg drosophila een permban destijds.

idd
²

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be