![]() |
Subforum vreemde talen
Ik vind dat onze Franstalige en Duitstalige gemeenschap hier een subforumpje mogen krijgen waarin ze in hun eigen landstaal kunnen discussiëren. Dat subforumpje zou meteen ook geschikt zijn om andere anderstalige draden en discussies te ontvangen, bv Engels en Spaans. Goed voor polyglotten, studenten, en vreemde native speakers van allerlei slag die toch ook in Vlaanderen wonen..
Politics zou zichzelf zo ook een vleugje internationale communicatie aanmeten. Altijd meegenomen... |
Ik ben geen voorstander. Iedere taalgemeenschap heeft zeker mogelijkheden genoeg om te discussiëren in eigen taal. Als je toelaat dat er in het Frans of Duits wordt gediscussieerd op een Nederlandstalig forum loop je het risico dat ze niet door iedereen worden begrepen.
|
De doelgroep van dat subforum vreemde talen zijn natuurlijk de mensen die de gehanteerde talen begrijpen.
|
Citaat:
|
Er is toch een usenet-onderdeel op Politics waar je in je beste frans kan zeveren ???
http://forum.politics.be/forumdispla...ysprune=&f=112 |
Geen goed idee.
|
Citaat:
|
hoog tijd om er politics.eu van te maken en over te schakelen op het engels
|
Citaat:
Je zou ook eens een draadje kunnen openen in het Basks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben voor |
Citaat:
Als jij geen andere taal wil lezen dan hoef je dat toch niet ??... :? ... |
Citaat:
Idd.... |
Citaat:
|
Je mag gerust met je eentaligheid koketteren op een dergelijk subforum hoor.
|
Citaat:
|
Mag een Nederlandstalig discussieforum dan geen hoekje hebben voor uitwisselingen in vreemde talen, ten behoeve van geïnteresseerde inboorlingen en vreemdelingen? ?
¿Puede en un Forum Flamenco entonces no hay un lugar para el intercambio de idiomas extranjeros, para los nativos y los extranjeros interesados? ? Bore�* éna Flamenco Fóroum tóte ypárchei chó̱ros gia ti̱n antallag�*̱ xéno̱n glo̱ssó̱n, gia tous i̱medapoús kai tous allodapoús pou endiaférontai? ?Μπορεί ένα Flamenco Φόρουμ τότε υπάρχει χώρος για την ανταλλαγή ξένων γλωσσών, για τους ημεδαπούς και τους αλλοδαπούς που ενδιαφέρονται; ; |
Ik vroeg me af of Kobaïan een plaatsje in dit topic zou kunnen bemachtigen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be