Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Subforum vreemde talen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146727)

eno2 20 november 2010 10:54

Subforum vreemde talen

Ik vind dat onze Franstalige en Duitstalige gemeenschap hier een subforumpje mogen krijgen waarin ze in hun eigen landstaal kunnen discussiëren. Dat subforumpje zou meteen ook geschikt zijn om andere anderstalige draden en discussies te ontvangen, bv Engels en Spaans. Goed voor polyglotten, studenten, en vreemde native speakers van allerlei slag die toch ook in Vlaanderen wonen..
Politics zou zichzelf zo ook een vleugje internationale communicatie aanmeten.
Altijd meegenomen...

Rudy 20 november 2010 11:31

Ik ben geen voorstander. Iedere taalgemeenschap heeft zeker mogelijkheden genoeg om te discussiëren in eigen taal. Als je toelaat dat er in het Frans of Duits wordt gediscussieerd op een Nederlandstalig forum loop je het risico dat ze niet door iedereen worden begrepen.

eno2 20 november 2010 11:39

De doelgroep van dat subforum vreemde talen zijn natuurlijk de mensen die de gehanteerde talen begrijpen.

eno2 20 november 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5114180)
Ik ben geen voorstander. Iedere taalgemeenschap heeft zeker mogelijkheden genoeg om te discussiëren in eigen taal. Als je toelaat dat er in het Frans of Duits wordt gediscussieerd op een Nederlandstalig forum loop je het risico dat ze niet door iedereen worden begrepen.

Ik heb naast de bevolking van de andere gemeenschappen nog drie andere categorieën mensen genoemd die geïnteresseerd zouden kunnen zijn.

manta 20 november 2010 22:44

Er is toch een usenet-onderdeel op Politics waar je in je beste frans kan zeveren ???
http://forum.politics.be/forumdispla...ysprune=&f=112

Txiki 21 november 2010 05:29

Geen goed idee.

Scherven A. Mok 21 november 2010 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5115322)
Er is toch een usenet-onderdeel op Politics waar je in je beste frans kan zeveren ???
http://forum.politics.be/forumdispla...ysprune=&f=112

Ik ging vroeger op usenet met winowsmailexpress of zoiets (en wat andere progjes voor de binaries). Ben dat allemaal wat uit het oog verloren. Hoe geraak je daar tegenwoordig op ?

Knipp 21 november 2010 16:23

hoog tijd om er politics.eu van te maken en over te schakelen op het engels

eno2 22 november 2010 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5115658)
Geen goed idee.

Weet je ook waarom niet?

Je zou ook eens een draadje kunnen openen in het Basks.

Txiki 23 november 2010 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp (Bericht 5116647)
hoog tijd om er politics.eu van te maken en over te schakelen op het engels

Dit is zowat het slechtste voorstel dat ik hier ooit gelezen heb.

Txiki 23 november 2010 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5118357)
Weet je ook waarom niet?

Je zou ook eens een draadje kunnen openen in het Basks.

Simpel: het is hier een Nederlandstalig forum. Wie wil komen meespelen, moet maar Nederlands leren.

Wisord 23 november 2010 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5114096)
Ik vind dat onze Franstalige en Duitstalige gemeenschap hier een subforumpje mogen krijgen waarin ze in hun eigen landstaal kunnen discussiëren. Dat subforumpje zou meteen ook geschikt zijn om andere anderstalige draden en discussies te ontvangen, bv Engels en Spaans. Goed voor polyglotten, studenten, en vreemde native speakers van allerlei slag die toch ook in Vlaanderen wonen..
Politics zou zichzelf zo ook een vleugje internationale communicatie aanmeten.
Altijd meegenomen...

Ik ben voor

Wisord 23 november 2010 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5120473)
Simpel: het is hier een Nederlandstalig forum. Wie wil komen meespelen, moet maar Nederlands leren.

Als jij geen andere taal wil lezen dan hoef je dat toch niet ??... :? ...

Wisord 23 november 2010 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5114201)
De doelgroep van dat subforum vreemde talen zijn natuurlijk de mensen die de gehanteerde talen begrijpen.

Idd....

Eigenzinnig 23 november 2010 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5114180)

Er komen geen andere taalgemeenschappen op af..enkel aanstellerige mensen die met hun meertaligheid willen koketteren..

eno2 23 november 2010 11:10

Je mag gerust met je eentaligheid koketteren op een dergelijk subforum hoor.

eno2 23 november 2010 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5120473)

Dat bol staat van de vreemde-talen-citaten en en het Vlengels.

eno2 25 november 2010 10:46

Mag een Nederlandstalig discussieforum dan geen hoekje hebben voor uitwisselingen in vreemde talen, ten behoeve van geïnteresseerde inboorlingen en vreemdelingen? ?

¿Puede en un Forum Flamenco entonces no hay un lugar para el intercambio de idiomas extranjeros, para los nativos y los extranjeros interesados? ?

Bore�* éna Flamenco Fóroum tóte ypárchei chó̱ros gia ti̱n antallag�*̱ xéno̱n glo̱ssó̱n, gia tous i̱medapoús kai tous allodapoús pou endiaférontai? ?Μπορεί ένα Flamenco Φόρουμ τότε υπάρχει χώρος για την ανταλλαγή ξένων γλωσσών, για τους ημεδαπούς και τους αλλοδαπούς που ενδιαφέρονται; ;

Hensup 25 november 2010 10:59

Ik vroeg me af of Kobaïan een plaatsje in dit topic zou kunnen bemachtigen.

eno2 25 november 2010 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hensup (Bericht 5125475)
Ik vroeg me af of Kobaïan een plaatsje in dit topic zou kunnen bemachtigen.

Que me dices, cariñio?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be