Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De politie waakt over u (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14674)

Zorro 26 mei 2004 11:25

Jaja,

nadat ze de mensensmokkelaars hadden opgepakt, eergisteren, zijn er al 2 ontsnapt deze nacht!

Hoe?
Dat weet men niet bij de flikken.

Ze werden beiden, BUITEN, opgesloten in een gevangeniswagen, en daarnaast stonden 2 andere wagens met in totaal 9 flikken in van de federale reserve.

Die 2 albanezen waren opgesloten in een GESLOTEN COMBI en toch zijn ze kunnen ontsnappen.

HOEVEEL Heeft de maffia hiervoor betaald?

Ge gaat me toch nie zeggen dat de flikken nog geen 8u de wacht kunnen houden bij een GESLOTEN COMBI!!???

Dikke AMATEURS zijn het.
Zoals ik reeds eerder zei, als die "MANNEN" ons moeten beschermen...tja
Dan richt ik wel een eigen veiligheidsmacht op.

Ik vind dat minister van Binnelandse zaken EN Justitie moeten opstappen.

Het was wel geen DUTROUX, maar deze 2 ALbanezen hebben VEEL ERGERE zaken gedaan dan Dutroux alleen.

Zij verwoetsen het leven van honderden "vreemdelingen" die duizenden euros betaald hebben voor "werk" en "woonst" in GB of BELGIQUE.

Echte mannen nemen ze blijkbaar niet meer aan bij de polis!

DIKKE SUKKELS
EN die els van cleemput was "verwonderd" en snapte nie hoe dat kon.

Voor mijn part moeten die flikken de eer aan zichzelf houden en ontslag nemen.

kangoo 26 mei 2004 11:59

Dewael en die Nonkeldinges buiten!

Moby 26 mei 2004 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zorro
...Zij verwoetsen het leven van honderden "vreemdelingen" die duizenden euros betaald hebben voor "werk" en "woonst" in GB of BELGIQUE...

Beste Vlaams Blokker,

Wat is "verwoetsen"? :?

Citaat:

...duizenden euros betaald hebben voor "werk" en "woonst" in GB

De supermarkt GB? :lol:

Zorro 26 mei 2004 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Citaat:

...Zij verwoetsen het leven van honderden "vreemdelingen" die duizenden euros betaald hebben voor "werk" en "woonst" in GB of BELGIQUE...

Beste Vlaams Blokker,

Wat is "verwoetsen"? :?

Citaat:

...duizenden euros betaald hebben voor "werk" en "woonst" in GB

De supermarkt GB? :lol:

SOrry he, kletskop;

HET is VERWOESTEN

Dat is hetgeen ik over het laatst met UW MOEDER gedaan heb.
Heel diep geboord. ;-)

en als ge wat kennis hebt van de actua, dan weete dat GB - Gr. Britan. is.

En daarbij, gij beledigt mij.
Ik ben vreemdeling van Oorsprong, DUS IK KAN GEEN VLAAMS BLOKKER ZIJN HE!
Wa voor ne wereld zou da zijn, PIPO!

Johan Vanwetswinkel 26 mei 2004 12:17

Hallo, is mensensmokkel VEEL ERGER dan wat Dutroux gedaan heeft? Je hebt geen kinderen zeker? Alsjeblieft zeg! En als er iedere keer dat er ergens iets mis gaat de ministers dan kunnen we ze evengoed afschaffen. Jij gaat het eigenhandig natuurlijk allemaal beter doen?

Tzuvar Raemborr 26 mei 2004 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Vanwetswinkel
Hallo, is mensensmokkel VEEL ERGER dan wat Dutroux gedaan heeft? Je hebt geen kinderen zeker? Alsjeblieft zeg! En als er iedere keer dat er ergens iets mis gaat de ministers dan kunnen we ze evengoed afschaffen. Jij gaat het eigenhandig natuurlijk allemaal beter doen?

Erger, weet ik niet. Wel even bij stilstaan en je afvragen hoeveel 15,16-jarigen dankzij hen in de prostitutie enzo terechtkomen. Ouder dan de Dutroux-slachtoffers en niet vermoord (gemarteld? Wie weet), maar de hoeveelheden alleen al...

Dus "erger" zou ik het niet noemen maar ik durf wel zeggen dat het op gelijk niveau ligt. Daarbij, Dutroux en zijne combi zijn ook wel wereldberoemd. Die flikken dachten zeker : "Wat die kunnen verkloten kunnen wij beter verkloten"

Ontslag van ministers zou ik hiervoor niet direct eisen, maar ik vind wel dat er een heel diepgravend onderzoek verricht moet worden, zonder doofpotaffaires. Hier draagt iemand schuld, en bijna zeker opzettelijk. Laat de ministers ervoor zorgen dat dat uitgegraven wordt.

Doen ze dat niet natuurlijk, dan praten we over afzetten!

Bob 26 mei 2004 12:33

Citaat:

Ik weet ook niet hoeveel doden er met het mensensmokkelen al gevallen zijn. Maar wat ik wel weet is dat er tussen deze albanezen en dutroux alleszins één gemeenschappelijk punt is. Dat is dat een groot gedeelte van belgie ne grote show is.
Nu, voor mij heeft het ook niet deze ernst dat er ministers moeten ontslag nemen. Maar het komt toch zeer lachwekkend over, dat men ne grote mediashow opvoert, met felicitaties naar de politie, en weet ik naar wie nog allemaal, en dat enkele uren later, de betrokkenen het gewoonweg afstappen.

Spolpoel 26 mei 2004 12:37

Die 2 Albanezen zitten nu waarschijnlijk te bekomen in een 'safe house' van The Piano (dus gesponsord met overheidssubsidies). :wink:

Johan Vanwetswinkel 26 mei 2004 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Citaat:

Ik weet ook niet hoeveel doden er met het mensensmokkelen al gevallen zijn. Maar wat ik wel weet is dat er tussen deze albanezen en dutroux alleszins één gemeenschappelijk punt is. Dat is dat een groot gedeelte van belgie ne grote show is.
Nu, voor mij heeft het ook niet deze ernst dat er ministers moeten ontslag nemen. Maar het komt toch zeer lachwekkend over, dat men ne grote mediashow opvoert, met felicitaties naar de politie, en weet ik naar wie nog allemaal, en dat enkele uren later, de betrokkenen het gewoonweg afstappen.

Uiteraard is hier iemand schuldig aan ofwel corruptie ofwel incompetentie en is het de verantwoordelijkheid van de minister om dat aan te pakken.
En voor alle duidelijkheid: ik vind mensenhandel absoluut verwerpelijk maar ik vind de stelling dat het veel erger is dan de daden van Dutroux idioot.

omaplop 26 mei 2004 12:59

Wat ik nu niet snap, he, dat is dat er NEGEN politieagenten nodig waren voor TWEE gevangenen die dan nog opgesloten zitten!!!

Waarom niet vastgebonden met de handboeien in de combi?? Dan kunnen ze toch niet meer weg???

Dan geloof ik dat de cipiers klagen voor onderbezetting!!
Enfin, vandaag een hoogdag voor het VB.

De allochtoon die de redder in het zwembad aanviel vrijgesproken wegens geen bewijzen en de politie die die Albanezen laat vluchten.Het waren zgz maar kleine garnalen, maar ze waren wel al meer dan een jaar bezig die bende op te sporen!!!

Je zou begot nog denken dat ze met opzet het VB aan de macht willen brengen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be