![]() |
N-VA, CD&V én SP.A willen in Afghanistan blijven.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101121_039
Alledrie deze partijen willen de Belgische deelname aan een illegale bezettingsoorlog verder zetten. Van de CD&V had ik niks anders verwacht, maar de SP.A en de N-VA? De Crem zei eerder al dat de aanwezigheid in Afghanistan sowieso in het volgende regeerakkoord moet komen. Een ontslagnemende minister van een ontslagnemende regering zet de volgende regering daar eventjes mee voor het blok... |
Ik pleit voor 1500 man in Afghanistan, maar dat zal wel weer niet kunnen vanwege besparingen en overdreven bemoedering.:roll:
|
Citaat:
|
Echt stoer he , dat Leger .
In Afhanistan kan men het verschil maken , maar in schaarbeek durft men niet meer in de straten komen . is het gevaar dan al zo dicht bij ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De mensen hebben voor die partijen gestemd.
Het is de wil van het volk. |
Citaat:
Ik was drie dagen geleden een ganse dag in Molenbeek en Anderlecht en kom regelmatig in Schaarbeek, te voet, en/of met de MIVB. |
Citaat:
|
Citaat:
Weet je, als Vandelanotte door de communautaire muur zou tunnelen, dan beginnen de regeringsonderhandelingen, en defensie zal daar een moeilijk thema worden, zeker als er ook nog groentjes bijzitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks heldhaftig aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zit het met de plichten van de VS tegenover de Europeanen die hen gesteund hebben in de onafhankelijkheidsstrijd?
|
Weggestreept tegen WWII.
Ik denk dat sleutelpolitici geld voor hun stemgedrag ontvangen van de VS, conform hun gewoonte. |
WOII is ondertussen ook ruimschoots "weggestreept".
|
Citaat:
Of je valt daar niet op door je uiterlijk , en bent eeen van hen . Men men men men |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be