![]() |
Panorama: British schools, Muslim rules
|
Natuurlijk bestaan zulke achterkamerschooltjes in Belgie. Maar er valt niet al te veel tegen te doen. Ze worden niet door ons gefinancierd (nu ja, toch niet dat wij het weten) en krijgen ondersteuning uit Saudi.
Iemand vertelde me zelfs dat die imams zo'n goed werk deden: ze halen de jonge kinderen van school, helpen ze bij hun huiswerk, geven ze eten en ik geloof zelfs dat ze in de moskee mogen blijven slapen als ze thuis geen plaats meer hebben door de overproductieve ouders ... is dat geen vredelievende daad? |
Citaat:
|
Citaat:
Jij eist wel wat te veel vind ik persoonlijk. Figuren als jou het zwijgen opleggen, dat is pas de sleutel. |
*Edit*
|
Citaat:
Maar heb het aangepast. |
1.instituten waar haat en onverdraagzaamheid gepredikt worden sluiten, de predikers deporteren..
2. dwingende eisen van fundi's om 'westerse waarden' te fnuiken..negeren of zelfs beboeten.. 3. Openbare aanhang tot fundi sekten zoals het dragen van boerka's, het verhinderen van vrouwen tot een openbaar leven verbieden.. 4. Belgisch paspoort onder voorwaarden geven..bv. door het erkennen van de autochtone cultuur als rechtmatig... |
Citaat:
Belgie moest op dat gebied natuurlijk ook weer het beste leerlingetje van de klas spelen. CVP heeft daar goed voor gezorgd. Niet voor niks was CVP'er Tijl De Clercq één van de hoofdarchitecten van Eurabia. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat mij het meest frapperende was,was de inhoud van het officiële curriculum van Saudi Arabië, en met dat land hebben we dus relaties....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe sneller we van de olie af zijn, hoe beter voor ons allemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, de sleutel is mensen het zwijgen opleggen die kindjes van 6 jaar leren dat Joden en Homos slecht zijn en die leren hoe je handen moet afhakken en dichtschroeien. De oplossing is zelfs niet zo moeilijk hoor. Simpelweg deze haatscholen verbieden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be