Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   man ik heb toch compassie met Morel... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146880)

brother paul 23 november 2010 12:50

man ik heb toch compassie met Morel...

miljaar, zo'n shoon meiske ,en zoveel talent
t'is jammer dat ze zo aan het 'sleren' is..
t'leven is niet rechtvaardig.

voila.

circe 23 november 2010 12:51

tja. zeer triestig. het zal niet lang meer duren.

Eigenzinnig 23 november 2010 12:51

Ik heb compassie met iedereen die in de fleur van zijn bestaan moet heengaan aan deze ziekte..

Vette Pois(s)on 23 november 2010 12:52

Vind ik ook.

Voor iedereen die kanker heeft, of een andere ziekte.

Het beste ervan maken en als een mens het goed heeft dat niet vanzelfsprekend vinden.

Xenophon 23 november 2010 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 5120861)

voila.

Wat is dat misschien?

Zwartengeel 23 november 2010 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5121115)
Wat is dat misschien?

'Afglijden'.

kameleon 23 november 2010 15:51

Was ik rijk genoeg, ik gooide al mijn geld in wetenschappelijk onderzoek om deze verschrikkelijke ziekte de das om te doen.

Herr Flick 23 november 2010 15:59

T is inderdaad erg, als ge nog zo jong zijt...

Iedereen kent spijtig genoeg wel zo iemand, direct of indirect, die veel te vroeg moet gaan door kanker of een of ander accident of een andere ziekte.

Xenophon 23 november 2010 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 5121143)
'Afglijden'.

Gaat het haar reeds zo slecht?

guido 007 23 november 2010 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 5120861)

voila.

In mijn kennissenkring:
- Twee maanden geleden meisje van 16 verongelukt.
- Verleden week de vader van datzelfde meisje verongelukt.
Het leven kan dus echt onrechtvaardig zijn, ik ervaar het toch zo.

guido 007 23 november 2010 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5121305)
Gaat het haar reeds zo slecht?

Bij een hersenscan hebben ze 3 gezwellen ontdekt, dan weet je het wel.

kameleon 23 november 2010 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5121602)
Bij een hersenscan hebben ze 3 gezwellen ontdekt, dan weet je het wel.

Armstrong heeft dat overleefd. Alle kankers zijn natuurlijk niet hetzelfde.
Ik ben zelf iemand in de familie recent verloren aan longkanker. Nooit gerookt en toch... Dan besef je pas wat belangrijk is in het leven. Op je 52 sterven, heel je leven gewerkt en afgedragen, uitkijkend naar je pensioen om van een goede oude dag te genieten die er nooit is gekomen.
Dat heeft Morel haar eigen ook nog verweten toen ze hervallen was dat ze terug in de politiek gegaan is terwijl ze maar al te goed wist dat politiek uiteindelijk maar iets heel zinloos is.

Savatage 23 november 2010 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5121625)
Ik ben zelf iemand in de familie recent verloren aan longkanker. Nooit gerookt en toch... Dan besef je pas wat belangrijk is in het leven. Op je 52 sterven, heel je leven gewerkt en afgedragen, uitkijkend naar je pensioen om van een goede oude dag te genieten die er nooit is gekomen.
Dat heeft Morel haar eigen ook nog verweten toen ze hervallen was dat ze terug in de politiek gegaan is terwijl ze maar al te goed wist dat politiek uiteindelijk maar iets heel zinloos is.

Viel me ook op dat ze een reis maakte en een to-do lijstje opstelde dat ze zeker nog zou afwerken. Een mens zou eigenlijk niet mogen wachten met die dingen, maar ze gewoon moeten doen.

roger verhiest 23 november 2010 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5121163)
Was ik rijk genoeg, ik gooide al mijn geld in wetenschappelijk onderzoek om deze verschrikkelijke ziekte de das om te doen.

Stichting "kom op tegen kanker" is slechts enkele muisklikken ver weg...

circe 23 november 2010 18:45

Citaat:

Ik dacht dat Armstrong teelbalkanker had... hersentumors ook?

lombas 23 november 2010 18:45

Citaat:

Op je 52 sterven is nochtans iets wat doorheen de geschiedenis en nu nog steeds voor vele mensen een 'rijkdom' is.

Niét te hoeven werken tot je sterfdatum is op zich al een Walhallazaak voor het overgrote deel van de mensheid.

guido 007 23 november 2010 18:46

Citaat:

Bij Marie-Rose zijn het waarschijnlijk uitzaaingen, daar ze reeds baarmoederkanker had.

circe 23 november 2010 18:47

Citaat:

Ik hoorde haar ergens in een uitzending via haar eigen website.
Blijkbaar gaat co-ouderschap door als de ene ouder nog maar een paar weken / maanden te leven heeft...

De kinderen mogen die laatste maanden of weken dus niet continu bij hun mama blijven, maar moeten naar de papa als het papa-week is.
Leuke papa.

kameleon 23 november 2010 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5121672)
Ik dacht dat Armstrong teelbalkanker had... hersentumors ook?

Jaja, die is geopereerd aan het hoofd. Grote uitzaaisels in de longen, onderbuik,... die 2% overlevingskans heeft hij echt niet uit zijn duim gezogen.

bartje 23 november 2010 18:49

Zo'n pracht van een vrouw, artsen zeiden ze wsch kerstmis niet zou halen, ik vrees dat ze verdomme nog gaan gelijk krijgen ook.
Dat er dan nog zijn die haar d'n duvel aandoen geraakt bij mij er gewoonweg niet in, totaal niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be