Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Bart Debie "zet champagne koud" omdat Morel stervende is! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146909)

drosophila 23 november 2010 16:50

Bart Debie "zet champagne koud" omdat Morel stervende is!

Bart Debie, veroordeeld VB-krapuul van de ergste soort, doet er nog een schepje bovenop:

Het Nieuwsblad bracht dit weekend het droevige nieuws dat de kanker bij Morel in de hersenen was uitgezaaid.
Citaat:

Prompt reageerde Valérie Seyns, voormalig Brussels parlementslid voor het Vlaams Belang op haar Facebook pagina: “Valérie Seyns vraagt zich af of het einde nu werkelijk in zicht is. Laat ons hopen!”

Daarop reageerde Bart Debie, partner van Seyns: “Leg de champagne maar al koud!”.

Ook Julie Kegels, Vlaams Belang-lid en de nieuwe partner van de ex-man van Marie-Rose Morel, en Sandy Neel, partijmedewerkster en eveneens een getrouwe van Filip Dewinter, reageerden verheugd op het nieuws.

Meteen gingen alle alarmbellen af op de Madou, het Brusselse hoofdkwartier van het Vlaams Belang. Het regende verbolgen en bijzonder kwade reacties op de Facebookposts van Bart Debie en Valérie Seyns. Verschillende bronnen bevestigen ook aan Apache dat partijbestuursleden Jurgen Ceder en Yves Buysse meteen naar voorzitter Bruno Valkeniers zijn gestapt om het ontslag van Bart Debie, Valérie Seyns en Julie Kegels uit de partij te vragen.
http://www.apache.be/2010/11/vuile-o...ang-escaleert/

Hoe lang nog voor die bende helemaal implodeert?

Xenophon 23 november 2010 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5121318)
Bart Debie, veroordeeld VB-krapuul van de ergste soort, doet er nog een schepje bovenop: http://www.apache.be/2010/11/vuile-o...ang-escaleert/

Ja, doe er nog een schepje bovenop.

Alsof de partij verantwoordelijk is voor het gedrag van De Bie.

Steve_M 23 november 2010 16:55

Citaat:

Bart Debie, veroordeeld VB-krapuul van de ergste soort, doet er nog een schepje bovenop: http://www.apache.be/2010/11/vuile-o...ang-escaleert/

Het is nu niet bepaald nieuws dat sommige figuren in het VB minder waard zijn dan het spul aan mijn schoenzoel na een nachtje wandelen in een hondenwei. Menselijk afval.

Vlaamse Leeuwin 23 november 2010 16:56

om van te kotsen!!

Half december staat Peter Logghe weer aan mijn deur met mijn nieuwe ledenkaart en om geld te ontvangen. Dat hij zijn kaart steekt waar de zon nooit schijnt, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mij met deze partij nog in te laten!
:evil:

drosophila 23 november 2010 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5121328)

Meerdere VB'ers vragen nochtans zijn ontslag wegens dat fijnzinnige gedrag.

drosophila 23 november 2010 17:10

Benieuwd naar de reactie van Philip...

Zipper 23 november 2010 17:20

Citaat:

als ze hem nu nog aan boord houden, wel.

Tamam 23 november 2010 17:22

Laag..

circe 23 november 2010 17:31

Dit is werkelijk beneden alle peil.

Ik geloof niet dat iemand zo ontzettend diep kan zinken.

Een mooie intelligente vrouw, moeder van twee kinderen, die blijk heeft gegeven van bovenmenselijke moed, en d�*n er op zulke manier over schrijven?

Sorry mijnheer Debie, laagje vernis is afgepeld nu.

filosoof 23 november 2010 17:35

Zou er iemand verwonderd zijn?

Herr Oberst 23 november 2010 17:35

Citaat:

Bart Debie, veroordeeld VB-krapuul van de ergste soort, doet er nog een schepje bovenop:

Het Nieuwsblad bracht dit weekend het droevige nieuws dat de kanker bij Morel in de hersenen was uitgezaaid.
http://www.apache.be/2010/11/vuile-o...ang-escaleert/

De reacties op uw eigen bron (artikeltje geschreven door journaillist Tom Cochez, die blijkbaar het basisprincipe van woord en wederwoord niet kent):

Bart Debie

23/11/2010 • 16:58 .Beste,

Als u zich als journalist geinformeerd had bij mij dat had u vernomen dat de status van mijn partner slaat op het feit dat wij nu eindelijk, na meer dan zes maanden, een vergunning krijgen van het gemeentebestuur om onze nieuwe handelszaak in uit te buiten. De status slaat nergens anders op. De reacties zijn o.m. van klanten van die handelszaak. Dat sommige dat anders interpreteren betreur ik ten zeerste.

Heel de hevige reactie van Frank Vanhecke is voor niks nodig.

Johan Delanghe

23/11/2010 • 16:58 .Wie het gesprek van Bart De Bie en Valerie Seyns goed volgt leest heel duidelijk dat het om een vergunning gaat voor haar zaak en niet over Marie-Rose Morel. Ik denk dat sommige mensen gewoon paranoia zijn. Misschien moet meneer Vanhecke zijn verontschuldigingen aanbieden aan Bart Debie en Valerie Seyns.

Indien deze personen liegen en het echt zo blijkt dat het over Morel ging, is dit menselijk onaanvaardbaar en moeten deze personen uit de partij verwijderd worden. Maar laat ons eerst maar eens de definitieve versie van de feite afwachen.

Steve_M 23 november 2010 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 5121437)
De reacties op uw eigen bron (artikeltje geschreven door journaillist Tom Cochez, die blijkbaar het basisprincipe van woord en wederwoord niet kent):

Bart Debie

23/11/2010 • 16:58 .Beste,

Als u zich als journalist geinformeerd had bij mij dat had u vernomen dat de status van mijn partner slaat op het feit dat wij nu eindelijk, na meer dan zes maanden, een vergunning krijgen van het gemeentebestuur om onze nieuwe handelszaak in uit te buiten. De status slaat nergens anders op. De reacties zijn o.m. van klanten van die handelszaak. Dat sommige dat anders interpreteren betreur ik ten zeerste.

Heel de hevige reactie van Frank Vanhecke is voor niks nodig.

Johan Delanghe

23/11/2010 • 16:58 .Wie het gesprek van Bart De Bie en Valerie Seyns goed volgt leest heel duidelijk dat het om een vergunning gaat voor haar zaak en niet over Marie-Rose Morel. Ik denk dat sommige mensen gewoon paranoia zijn. Misschien moet meneer Vanhecke zijn verontschuldigingen aanbieden aan Bart Debie en Valerie Seyns.

Indien deze personen liegen en het echt zo blijkt dat het over Morel ging, is dit menselijk onaanvaardbaar en moeten deze personen uit de partij verwijderd worden. Maar laat ons eerst maar eens de definitieve versie van de feite afwachen.

Zo kennen we Debie wel: hij had die inbeslaggenomen laptop ook alleen maar geleend.

circe 23 november 2010 17:39

ha! dat is wel een heel ander klokje natuurlijk. Het was bijna niet te geloven dat iemand zich op die manier zou uitlaten.

circe 23 november 2010 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5121436)
Zou er iemand verwonderd zijn?

U blijkbaar niet, en Tom cochez ook niet.

It takes a xxx to catch a xxx nietwaar?

de meeste mensen waren nochtans wèl verwonderd.

Hot Marijke 23 november 2010 17:41

Citaat:

Alsof de NSDAP verantwoordelijk was voor het gedrag van Himmler, Goebbels en Heydrich.

Flanelcondoom 23 november 2010 17:57

Ach, laat het VB toch doen. Ze zitten steriel in hun cordon en zorgen ervoor dat de stemmen van de zuren worden weggeleid.
Het is een bliksemafleider, als het ware.

Vlaamse Leeuwin 23 november 2010 17:57

"....een nieuwe handelszaak in uit te buiten"

Yep, zo kennen we hem :roll:

roger verhiest 23 november 2010 17:58

& Mohammed is ook niet diegene die verantwoordelijk is voor de aanslag op de WTC...

Xenophon 23 november 2010 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 5121450)
Alsof de NSDAP verantwoordelijk was voor het gedrag van Himmler, Goebbels en Heydrich.

Precies, de NSDAP is niet verantwoordelijk voor het gedrag van haar leden.

Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn/haar eigen gedrag.

Hot Marijke 23 november 2010 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5121381)
Benieuwd naar de reactie van Philip...

Filip zwijgt. Dat is voor rekening van de partijleden. Het VB is nu eenmaal een zeer democratische partij die bestaat uit homo- en makakken-haters, godsdienstwaanzinnigen en pedopastoor-fans, neo-nazi's en afstammelingen, enzovoort. Zij mogen hun vrije (kots)mening verkondigen, Filip wast zijn handen in de onschuld (?) en is fier op zijn partijgenoten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be