![]() |
''De Amerokkanen vechten altijd''
Hoorde ik een jongetje van zes zeggen. Nu nog proberen uit te vinden wie hij bedoelde. Zijn ouders wonen in een oude wijk maar zijn ook links...
Moeilijk. ;-) |
Of hij nu Amerikanen of Mafrrokanen bedoelde; maakt zelfs niet uit.
De waarheid komt uit een kindermond. |
Citaat:
Ik vond het wel grappig. Hij heeft vanuit verschillend gezichtspunt toch in ieder geval gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat soort vragen komen dan bij me op.... |
Citaat:
Op de vraag : ''De Amerokkanen vechten altijd'' Had u moeten antwoorden: Zij wél..............Wij zitten in de kantoortuin. |
Citaat:
Vanuit zijn beleving is het zelfs logisch dat hij tot die vaststelling komt. Vrijwel elke Amerikaanse film bevat een flinke portie geweld. Spelletjes idem. Amerikanen vinden het gewoon fijn om 'stoer' te doen en steeds met vuurwapens om te gaan. Wellicht heeft dit iets te maken met het compenseren van verbale kwaliteiten en/of het maskeren van een laag IQ. ;-) |
Maar bitter weinig jaren (minder als 10 %) van de geschiedenis van de VS is dat land niet in oorlog geweest met een ander land. Er heerst een oorlogskultuur aldaar en men weet het maar al te goed. Ik zie geen reden om dat kind of zijn ouders op een zwarte lijst te zetten omwille van het weten van een feit. Zwarte lijsten kunnen zich tegen u keren.
|
Dat kind vraagt gewoon om een vette preek..
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: 4x4 :cheer: :cheer: Extravagant doen :cheer: (niet op het werk :lol:) :cheer: Plat taaltje :cheer: :cheer: Duvel :cheer: (Niet met die amerokanen dan, die drink ik allemaal onder tafel. ) Na een jupke of tien, het waren enkel nog de Vlamingen die nog convenabel waren:twisted:. :cheer: Verschaeve :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ventje is dus gewoon heel wijs voor zijn leeftijd. |
Straks zendt het CGKR de politie om dat joch te ondervragen en hebben we weer wat nieuws: "Politie ondervraagt 6-jarige"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be