Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Democratie mag naar de hel !! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146929)

elsina 24 november 2010 01:20

Democratie mag naar de hel !!

Waar heb ik dat vandaag gehoord ??8O

smiley 24 november 2010 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 5122670)
Waar heb ik dat vandaag gehoord ??8O

Sharia for Belgium natuurlijk. Democratie en de iSSlam van 'profeet mohammed gaan onmogelijk samen. Een goede moslim kan onmlogelijk een democraat zijn want dan gaat hij tegen de iSSlam van 'profeet' mohammed in. Als het aan de goede moslim ligt heeft allahs wet het voor het zeggen en mag democratie opgedoekt worden. Elke tegenstander die iets of wat tegen allahs wet en zijn boodschappers durft te zeggen moet worden omgebracht/opgeruimd/afgemaakt. Niet figuurlijk maar letterlijk.

Koran 5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden

De moordenaar van Theo van Gogh was een goede moslim. Osama Bin laden is een zeer vrome moslim. 'Profeet' mohammed zou trots op die mensen zijn. Alle mogelijke middelen zijn toegestaan om allahs dictaat overal ter wereld in te stellen.

Inno 24 november 2010 06:04

Als die extremisten toch tegen de democratie zijn, dat we ze dan oppakken en zonder proces executeren. Je kan krijgen wat je wil.

Flanelcondoom 24 november 2010 06:49

Ik ben geen liefhebber van demokratie.

Lincola 26 november 2010 13:25

Democratie is niks meer dan een excuus geworden. Het volk heeft geen vertegenwoordigers meer, en dat was al de laagste stap.

lombas 26 november 2010 13:38

Ik ben eveneens geen voorstander van de democratie.

Wisord 27 november 2010 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5122713)
Ik ben geen liefhebber van demokratie.

2

Esperanza 27 november 2010 08:11

Een verlicht despoot lijkt mij wel iets...

Marie van de koster 27 november 2010 11:54

Aan al degenen die "geen voorstander zijn van de democratie", ik ben bereid uw dictator te worden. Zeg maar wanneer ik mag beginnen. :-D

alice 27 november 2010 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 5130231)
Aan al degenen die "geen voorstander zijn van de democratie", ik ben bereid uw dictator te worden. Zeg maar wanneer ik mag beginnen. :-D

Ja! Marie aan de macht!;-)

openeye 27 november 2010 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 5130231)

Er zijn andere alternatieven.

Wat is dit?
Citaat:

is een klasseloze maatschappijvorm met een economisch systeem gebaseerd op gemeenschappelijk eigendom van productiemiddelen, waarbij eenieder produceert naar vermogen en neemt naar behoefte

lombas 27 november 2010 18:50

Het japitalisjme!

Marie van de koster 27 november 2010 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door openeye (Bericht 5130604)

Wat is dit?

"is een klasseloze maatschappijvorm met een economisch systeem gebaseerd op gemeenschappelijk eigendom (van productiemiddelen), "
Dat is communisme.

"waarbij eenieder produceert naar vermogen en neemt naar behoefte "
Dit is kapitalisme.

Dus een combinatie, ik zou het noemen : commukapitisme

Bobke 27 november 2010 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door openeye (Bericht 5130604)

Wat is dit?

Onzin.
De behoefte zal altijd groter zijn dan het vermogen. :lol:

Mare Nostrum 27 november 2010 23:49

Mmmmm,.....was volgens sommige verheven linkse betweters het voormalige Vlaams Blok ook niet 'tegen' de democratie en had dat toen ook geen gerechterlijke gevolgen???? Een compleet verbod op een politieke partij!

Misschien een leuk ideetje om op die Sharia4Belgium toe te passen???8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be