![]() |
Democratie mag naar de hel !!
Waar heb ik dat vandaag gehoord ??8O
|
Citaat:
Koran 5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden De moordenaar van Theo van Gogh was een goede moslim. Osama Bin laden is een zeer vrome moslim. 'Profeet' mohammed zou trots op die mensen zijn. Alle mogelijke middelen zijn toegestaan om allahs dictaat overal ter wereld in te stellen. |
Als die extremisten toch tegen de democratie zijn, dat we ze dan oppakken en zonder proces executeren. Je kan krijgen wat je wil.
|
Ik ben geen liefhebber van demokratie.
|
Democratie is niks meer dan een excuus geworden. Het volk heeft geen vertegenwoordigers meer, en dat was al de laagste stap.
|
Ik ben eveneens geen voorstander van de democratie.
|
Citaat:
2 |
Een verlicht despoot lijkt mij wel iets...
|
Aan al degenen die "geen voorstander zijn van de democratie", ik ben bereid uw dictator te worden. Zeg maar wanneer ik mag beginnen. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is dit? Citaat:
|
Het japitalisjme!
|
Citaat:
Dat is communisme. "waarbij eenieder produceert naar vermogen en neemt naar behoefte " Dit is kapitalisme. Dus een combinatie, ik zou het noemen : commukapitisme |
Citaat:
De behoefte zal altijd groter zijn dan het vermogen. :lol: |
Mmmmm,.....was volgens sommige verheven linkse betweters het voormalige Vlaams Blok ook niet 'tegen' de democratie en had dat toen ook geen gerechterlijke gevolgen???? Een compleet verbod op een politieke partij!
Misschien een leuk ideetje om op die Sharia4Belgium toe te passen???8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be