![]() |
Flanelcondoom
Waarom is Flanelcondoom verbannen en voor hoelang? Wij maken ons grote zorgen... dat hij hier vroeg of laat opnieuw opduikt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed voor hem. Het is toch tijd om te beginnen blokken. |
Citaat:
|
Er zijn er weinigen die medeforummers zo een geweten weten te schoppen en te confronteren met hun dikwijls onbesefte hypocresieën als flanelcondoom. Het is soms wel met schoppen dat het gebeurt, en dat zou de reden kunnen zijn waarom op het rode driehoekje gedrukt wordt, maar het is waarschijnlijk evenzeer doordat sommigen de spiegel die flanelcondoom kan voorhouden niet aankunnen en het driehoekjesdrukken uiteindelijk een gevolg is van hun eigen kleinheid, een manier om toch maar niet naar zichzelf te moeten kijken.
|
Citaat:
Iemand die er genoegen in schept tegenstanders de draad in te jagen met persoonlijke aanvallen en puur trolgedrag verdient niet beter.. Omdat ik al dagen niks meer gemeld heb over dit sujet dat staat te popelen om een online agressiviteitsbeheersingscursusje te volgen zijn er blijkbaar nog een handvol anderen geschoffeerd.. Hij mag van mij terugkomen als ie volwassen is.. |
Citaat:
Net alsof iedereen zich daar spontaan zorgen over begint te maken ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Figuren als Circe kunnen spammen zoveel ze willen (nu ja, die wordt tenminste nog af en toe geband) maar mensen die effectief wat te vertellen hebben worden systematisch buitengewerkt door kleinzerige individuen die niet omkunnen met een provocatieve schrijfstijl. Citaat:
|
Omdat het forum overloopt met driehoekduwende uitdagende niet op de inhoud reagerende trollen en dwergen .
|
Citaat:
Dikke 2 |
Citaat:
|
Flanellen krijgt de gemoederen verhit, zoveel is duidelijk.
|
Citaat:
Is er dan bij links NIEMAND met enige realiteitszin of maturiteit ? |
Citaat:
Hij moet zijn ADHD medicijnen maar op tijd nemen, mischien lukt het dan om wat langer dan een halve pagina met sterke argumenten te schermen |
Eerst
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(mijmerend) Misschien dat hij ooit, op een verre dag, mijn niveau bereikt kon hebben... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be