manta |
25 november 2010 21:13 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
(Bericht 5127030)
Als je een PC in elkaar steekt, kan je best als eerste je geluidskaart (uiteraard na je grafische kaart als die niet op je moederbord zit) installeren, voor je er andere uitbreidingskaarten in propt. Zo vermijd je een hoop gedonder met IRQ's en zo...
|
Erm , om u een idee te geven van m'n kennis op pc gebied ... De vorige gaf de melding dat de schijf bijna vol was ... Heb die opengedaan (met hamer en beitel want 'k vond m'ne schroevendraaier niet:?) , met een keukenmes en een trektang heb ik er vanalle rommel uitgeplukt en gemept van printplaten en zo , om dan tot de conclusie te komen da'k er geen idee meer van had wat er nu eigenlijk op m'ne vloer lag ...
Toen ik in de winkel kwam (alles netjes in drie plastic zakjes gestoken) kreeg ik te horen dat m'ne pc lichtjes overleden was en dat de mens hem niet meer kon maken ('k weet het , ze zetten soms amateurs in die winkels, ge gelooft het soms ni:roll:)
Enfin , 'k Geloof dat Duupje nog is ne pc van mij heeft gezien na een reparatieke , die moest ik toen opstarten door er een half uurke een kaars in te zetten (in die kast zelf, de zijkanten had ik er al afgetrokken).
Dus ... Ikke en pc-rommel ... :-D
|