![]() |
Lijst driehoekjesduwers.
Het is maar een ideetje maar kan niet openbaar gemaakt worden wie er op de driehoekjes drukt. Misschien dat er dan wat minder op zal gedrukt worden en dat er minder mensen moeten verbannen worden.
|
Ik heb nu op het driehoekje gedrukt wegens een naar mijn bescheiden mening zeer debiele vraag.
|
Niemand kan je verbieden van je eigen gedrag te outen :
Heb punten gehad voor meldingen van hot marijke en Filo Heb (voor zover ik me herinner) ooit Raf,Filo ,Hot Marijke,Flanelcondoom en enkele ééndagsvliegen gemeld Kom maar uit de kast..i'm free Ik geef toelating aan de mods om mijn meldingen openbaar te maken, ik kan zelf niet meer zien wat het was |
Niemand meer ?
bende losers..8-) |
Vier keer gedrukt in mijn forumgeschiedenis:
Een keer voor floppy; een keer voor floppy zijn broer; twee keer voor een Nederlandse Turk die het hele concept van fora, subfora en draden weigerde te volgen. |
Citaat:
Ik heb al veelvuldig gebruik gemaakt van dat driehoekje. Ik zou bij benadering niet kunnen vertellen voor wie en hoe vaak. eno2 en illwill staan alleszins hoog in die statistieken... :-D |
Citaat:
|
eno2 weet ik niet (meer)..alleszins niet recentelijk
Raf mij niet vergeten hé |
Citaat:
Of zoals iemand van de moderatie het omschreef: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar allez chapeau voor de outing.. |
Citaat:
|
Ik heb wel al eens op een driehoekje gedrukt voor dubbelnicks, irritante mensen en ronduit trollen.
|
Citaat:
Ik heb u ooit 2 maal gemeld denk ik en éne keer mijne kak ingetrokken maar da wist ge al..:lol: |
Ik weet dat ik één keer op dat ding heb geduwd.
Maar voor wie, kan ik me niet herinneren. Edit : ben even gaan zoeken maar dat kan je niet terug vinden in je profiel. Zie trouwens meteen dat ik één berisping heb gekregen. Die was trouwens totaal terecht :-D |
Citaat:
|
Citaat:
5-letter reactie ..knap ge gaat voorruit..:-D |
Citaat:
De 2 straffen die ik heb gekregen waren overigens volkomen correct binnen het forumreglement..alhoewel ik op de moment zelf er 'vies' van was :-D |
"Het Driehoekje", "De Lijst".... leuke hobby's hebben jullie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be