![]() |
Een klein gokje over de dag dat Vlaanderen onafhankelijk wordt, aka V-day.
Ik kijk met veel spanning naar de reacties: van de belgicisten die om ter creatiefste "nooit" proberen zeggen (maar daarbij ongetwijfeld even grappig zijn als de kerstboodschap van Albert de Saxe-Cobourg), tot de meest extreme Blokker die denkt dat het morgen (en dan bedoel ik mórgen) al gebeurt. Ladies and "gentlemen"... What do you think? |
Nooit, verder ben ik zéér benieuwd naar de reacties van de anderen :twisted: Zeno zei eind 2002 al dat 2003 een topjaar zou worden voor de flaminganten :twisted: Boomerang. Een VU-zot voorspelde samen met Le Soir dat Vandenbrande op 11 juli 2003 de Belgische Grondwet symbolisch zou verscheuren, en ook Belgicist Van Der Kelen voorspelde 't einde der tijden (voor België) in 2003.
België haalde dat mythische jaar zonder kleerscheuren, en zal alle andere voorspellingen ook overleven, zoals ze dat al 90 doet. |
Liefst morgen ja, maar 't zal ni waar zijn.
|
Citaat:
|
Patriot, je hebt op eeuwig België gestemd. Denk je echt dat België zal blijven bestaan tot binnen 6 miljard jaar, als de zon ons opslokt?
|
Ik twijfelde tussen optie 4 en 5.
Je kan er niet echt omheen dat Vlamingen en Walen elke dag steeds meer uit elkaar drijven. Op Radio 1 zeiden ze het ook nog vandaag. Misschien kunnen we na de dood van Albert II een referendum over het voortbestaan van België organiseren ? |
Als het aan de NVA licht,zeker niet ze kruipen nu al voor de walen.
Zie de CD&V |
In mijn geest is het dat al :D
Maar een mooi tijdstip zou zijn 2006-2010, desnoods later om alles rustig te laten verlopen. |
Ik gok op ergens in de periode 2010-2020. Het belgikske wordt geen 200 jaar oud.
|
8) Als het ooit zo ver zou komen, kan West Vlaanderen misschien afscheuren omdat ze niet meer wilt betalen voor de "armere Limburgers" 8) En dan zijn we terug vertrokken. :? De Vereniging van Vlaamse Stammen is dan zeer dichtbij 8)
|
Citaat:
Geen flamingant anders, dacht ik. Al bij al zijn er al een flink aantal mensen die het einde zagen en zien aankomen. Roei dus maar stevig verder tegen de stroom in, Patriot. |
Citaat:
Afin, in Vlaanderen toch, wat de Walen doen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liever met de Walen dan ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be