![]() |
Wanneer verkiezingen?
Het einde komt in zicht, de tunnel lijkt weer even naar de bovengrond te gaan.
Wanneer komen er volgens jullie verkiezingen? Andere mogelijkheden geef ik niet, onder het motto: "hoop doet leven". |
Waarom kan dat niet half februari? Of eind februari?
Gaan ze als kerstcadeau verkiezingen aankondigen? Of als nieuwjaarsgeschenk? Na de aankondiging, volgen nog enkele discussies over de mee te nemen grondwetsartikelen die voor herziening vatbaar moeten zijn, dan volgt pas de ontbinding van het parlement. 40 dagen erna moeten verkiezingen zijn. |
Citaat:
Dan mag men nog over mee te nemen grondwetsartikelen discussiëren, een paar weken wat mij betreft, maar dan zijn we nog niet half of eind februari. Achja, hier valt niets uit te sluiten zeker, alles kan, maar ik acht het niet waarschijnlijk. |
Al bij al een vrij nutteloze peiling.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gok ergens halverwege maart. Veel vroeger zal het niet zijn.
|
http://rechtsactueel.eu/index.php?op...tueel&Itemid=3
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zo zeker dat er verkiezingen komen. NVA heeft nota VDL nog niet zwaar bekritizeerd en PS is bereid om een extra toegeving te doen. Als ook NVA toegeeft op het mager beestje van de bevoegdheidsoverdracht zijn ze er.
NVA zal dan wel heel veel ingeslikt hebben: - fasering op 10 (!) jaar - weinig tot geen responsabilisering - weinig tot geen splitsing in de gezondheidszorg - geen overheveling vennootschapsbelasting etc etc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet alleen een nutteloze peiling, doch ook nutteloze verkiezingen. Me dunkt dat de vorige verkiezingen duidelijk waren. Ik begrijp tweede verkiezingen als men wil finetunen en al de flutpartijtjes er uitkiepert of zo. Maar nu? wat is dit? de verkiezing van de betere onderhandelaar? En dan nog: we kunnen geeneens voor Elioke stemmen! |
Citaat:
|
In euro misschien? Maar de grootste ooit, betekent in dit geval zeker niet 'de moeite waard'...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zo laat mogelijk gezet, omdat ik weet dat geen enkele gevestigde macht happig zal zijn op verkiezingen net na nieuwjaar.
Want dan heeft iedereen net met elkaar gesproken (tijdens de feestdis en het nieuwjaarsbezoek) en zullen de anti-traditionele-partij sentimenten hoogtij vieren. Dus ik ken ze; eerst laten bekoelen. Elk percentje van de stemmen telt. J. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be