![]() |
Wanneer gaat Belgie een hele grote gevangenis bouwen?
Een vraag die ik me altijd heb gesteld.
Wanneer gaat men nu een gevangenis bouwen in Belgie. Een zeer grote en moderne gevangenis om het tekort aan gevangenisplaatsen op te vangen. Hoeveel criminelen worden gewoon vrijgelaten bij gebrek aan plaatsen. Er zijn uitgestrekte weiden en plaatsen in Wallonie. Wordt het geen tijd om een enorme gevangenis te bouwen ergens in Wallonie en de gedetineerden naar daar sturen. Zo een grote gevangenis dat 10.000 gevangenen kan opvangen. Volgende stap is dan een ENORME centrum bouwen voor illegalen en asielzoekers en hen dan ook daar opsluiten en repatrieren gewoon. |
Zoals in Israël?
Ik zou dus een hoge muur rond Vlaanderen bouwen. Onze kust zou ik vrijlaten. Pieter De Crem en zijn leger zou ik dan langs de kuststrook laten patrouilleren. Zodat niemand kan ontsnappen. |
Citaat:
Stevig plan en goed voor de bouwsector. Ideale manier om de economie te laten herleven. |
Wel, bij de eerstvolgende plenaire vergadering leg je gewoon alle toegangsdeuren aan de ketting.
Probleem opgelost. |
er is geen geld
elk jaar verdampt er 12 miljard fr uit Vlaanderen en wie weet waar dat terechtkomt |
Citaat:
Men klaagt heel vaak dat criminelen vrijkomen en opnieuw recidiveren. Wordt het geen tijd om de wet Lejeune af te schaffen. En een enorme gevangenis bouwen. Die ene Congolees die dus penitentiair verlof had.Hij heeft een oude Joodse man vermoord, zijn grootmoeder gewurgd, en ook nog zijn kindje, hij heeft zelfs dat oude vrouwtje verkracht, Conclusie: geen gevangenisruimte dus begint men mensen vrij te laten en verlof te geven, Wanneer ik de televisie aanzet dan zie ik "eindeloze discussies" over vanalles en nog wat, en een grapje hier en daar, en lachen dat ze doen, maar die politiekers beseffen precies niet dat het menens is en dat wij bloedserieus zijn, Gewoon een enorme gevangenis bouwen. Een crimineel doet iets verkeerd. Geen probleem. Komaan "tcachotje" Zowel Allochtoon of Autochtoon. |
Politiekers,
Stop met palaveren, stop met discussieren, stop met kakelen zoals kippen, bouw gewoon iets, een gevangenis of zo JUST DO IT |
Citaat:
Nu pas besef ik dat de mens een "geldverslinende" dier is |
Citaat:
|
De gevangenis van onze geest is alleszins als groot genoeg.
|
het komt terecht in zakken in Laken ( en niet in het verpauverde wallonië)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bartje gaat binnenkort weer voor de "allerslimste mens" spelen,beter dat hij dat nu doet voor ons simpele zielen van het volk.:-D en pas op daar is hij nu dagen en nachten mee bezig. Ipv dagen en nachten mee bezig te zijn met politiek waar hij voor betaald wordt door mij en U! |
Citaat:
Ik zie Sarkozy ook geen spelletjes gaan spelen naast Obama en anderen.... Vreemd echt waar, |
Citaat:
Voor gevangenissen bouwen is geen geld. En als er geld is voor gevangenissen te bouwen dan is er geen geld voor het benodigde personeel. Vergeet dat dus maar. |
Citaat:
|
Citaat:
Argument: Waarom gevangenissen bijbouwen als ze binnen de kortste keren toch weer volzitten? |
Citaat:
Het probleem is: er komen bijna dagelijks gevallen van criminaliteit op TV waardoor wij al minder gevoelig zijn geworden, we zijn als het ware al da gedoe gewoon geworden, neen, ik vind één geval is er al één teveel, Wet Lejeune afschaffen, en zelfs de doodstraf invoeren, en eventueel lijfstraffen maar wel lijfstraffen die geen blijvend letsel achterlaten, en die medisch geen gevolgen geeft aan de mens, dus kleine tikjes, om dat mens wakker te schudden, om hem duidelijk te maken dat wij hier geen criminelen tolereren |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be