Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=38)
-   -   anke van dermeersch en 1 van haar uitspraken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14707)

[R]Evolution 26 mei 2004 18:26

in een interview lang lang geleden verklaarde u dat als mensen stemden op u voor u naakt te zien dat hun volste recht was.
Wat bedoelde u hiermee? Dat u la ciculina ging nadoen? of iets anders?

Tantist 26 mei 2004 18:34

Wat uw vraagstelling betreft in de poll...

Wat denkt u dat ik zou doen bij Margriet Hermans, Mieke Vogels, Magda Aelvoet,...?

En wat denkt u dat ik zou doen bij Anke Van dermeeersch, Marie-Rose Morel, Freya Van de Bossche,...??? :mrgreen:

Guderian 26 mei 2004 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Wat denkt u dat ik zou doen bij Margriet Hermans, Mieke Vogels, Magda Aelvoet,...?

En wat denkt u dat ik zou doen bij Anke Van dermeeersch, Marie-Rose Morel, Freya Van de Bossche,...??? :mrgreen:

Het omgekeerde van mij: bij de eerste serie voorstander, bij de tweede tegenstander?!?

Krulle 26 mei 2004 20:59

Iedereen heeft zijn redenen om op iemand te stemmen. Ik zou daarvoor nu niet op iemand stemmen. Maar als je dat wil, is dat toch je volste recht.
Het zijn dan natuurlijk cadeaustemmen voor de persoon in kwestie, maar die stemmen gaan het verschil niet maken met al-dan-niet betere politiekers

DaBlacky 26 mei 2004 21:14

Ik denk dat dat vooral ligt in welke partij ze zitten. Ik zou nooit op iemand van het Blok stemmen, ook algaat deze naakt. Als Tinne Van der Straeten daarentegen morgen zou zeggen dat ze naakt gaat als ze in het EP komt te zitten, ga ik persoonlijk voor haar campagne voeren!! ;) (nu stem ik er alleen maar op)

Tantist 26 mei 2004 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Het omgekeerde van mij

Eikes! Kickt gij op een blote Margriet Hermans??? 8O

kricke 27 mei 2004 01:01

Of je nu blond of brunette bent, man of vrouw, wat maakt het uit. Voor mij tellen alleen daden bij de woorden en daar heeft Anke vdm nog niks van laten zien, alleen blote tieten misschien. :D

Antoon 27 mei 2004 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kricke
Of je nu blond of brunette bent, man of vrouw, wat maakt het uit. Voor mij tellen alleen daden bij de woorden en daar heeft Anke vdm nog niks van laten zien, alleen blote tieten misschien. :D

De daden bij de woorden? Daar hebben nog weinig politiekers wat van laten zien, ook die in de regering niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be