![]() |
Groot-Brittanniestan: 15-jarig meisje gearresteerd voor koranverbranding
Daar gaan we weer....
Citaat:
Arm, arm Groot-Brittannië. |
Het is tenslotte toch maar een boek, ik hoop dat als ik Samson en Gert boeken verband Gert Verhulst geen klacht indient.
|
Citaat:
|
Boeken verbranden, of het nu gaat om een bijbel, een koran of mein kampf, is vooral een uiting van mentale armoede. Of je daarvoor vervolgd dient te worden is dan weer een andere vraag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dat ooit eens personnellement uitgetest! |
Een daad die bepaald niet de schoonheidsprijs verdient maar aan de andere kant kennen we het verhaal erachter niet.
Maar het VK staat ernstig onder de plak van de moslims. Het loopt onderhand de spuigaten uit. De kruiik gaat zolang te water etc. Een weekendje Baghdad zou deze linkse anarchisten goed doen. Met een geseling als afscheid. |
We zouden natuurlijk hier in BE met zijn allen ook de koran kunnen verbranden en posten op onze facebookpagina. Eens kijken wat ze dan gaan doen.
Oeps, nee, juist de Belgen zijn te grote schrikschijters. |
Citaat:
Om te beginnen is het een probaat middel tegen vandalisme of autodiefstal: je legt de koran goed zichtbaar op je dashboard en dat beschermt je in de meeste gevallen tegen beschadiging of diefstal. Verder is het belangrijk om te weten wat ER IN STAAT. Iets wat onze verkozenen blijkbaar nooit goed onder de knie krijgen. |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
En op de wc ligt nog een stapel... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De tanakh nog niet. |
Citaat:
Weinig waarschijnlijk. |
Citaat:
Handtassen laten maken met het uitzicht van de koran. |
Ik heb in een halfzatte bui eens dat gratis boekje van Filip Dewinter meegenomen naar een landweggetje tussen Ranst en Broechem, de pagina's uitgescheurd en over de weg gelegd, en ze dan in brand gestoken.
Het fikte wel moeilijk. Dat vond ik allemaal erg grappig. Nadien heb ik in tuinen van andere mensen tuinmeubelen van de ene in de andere tuin en vice versa gezet. Dat vond ik nog grappiger. Toen dronk ik wat, en ben ik gaan slapen. |
Citaat:
Ik kijk hier in mijn franse Kasimirskivertaling. Op pag.80 is die in de derde soera. Ik kijk in mijn NL vertaling (Kramers) Op pag.80 is die ook in de derde soera. Akkoord,'t is kleine druk (5 punt of zo) en een serif letter maar toch. Ik vrees toch dat je personnellement verstrooid was en personnellement iets anders afdrukte. :lol: |
Citaat:
Kan worden vergeleken met het verbranden van nationale vlaggen en dergelijke meer. Benadrukt inderdaad eerder de lage intelligentiegraad van de "daders". Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be