![]() |
BRUSSEL - Het Arbitragehof heeft de eis van de politieke partijen Front Nouveau de Belgique (FNB) en Belgische Unie- Union belge (BUB) verworpen om de wet te schorsen die de kiesdrempel invoert voor de verkiezingen in het Brussels gewest. Het arbitragehof zei dat de argumenten die de partijen aanvoerden, onvoldoende ernstig waren om een schorsing te rechtvaardigen.
:mrgreen: |
Citaat:
|
Dat is niet juist. Ik heb de tekst van het arrest. Het zegt alleen dat schorsing niet mogelijk is omdat er door de verzoekers geen ernstig (in de zin van "zwaar") en moeilijk te herstellen nadeel wordt aangetoond. Dat is nog iets anders dan zeggen dat de argumenten niet ernstig zijn.
|
Citaat:
Maar ondertussen mag een partij waarvan de VZW's voor racisme veroordeeld zijn, rustig meer dan 50 miljoen opstrijken van de staat die ze wensen kapot te maken. Ferme democraten :roll: |
Citaat:
|
Neen, het is nog veel erger. De belastingbetalende Belg financiert partijen zoals het Blok. En maar klagen over die transfers van Noord naar Zuid. Maar over de transfers van Belgen naar het Vlaams Blok zwijgt men natuurlijk in alle talen.
|
Weeral een proces van het bub 8O Die mannen zitten meer in de rechtbank dan ze over hun programma nadenken. Dat verklaart al veel.
|
Citaat:
|
Van mij mag u dat, maar helaas beslis ik daar niet over. 8)
|
Citaat:
|
[quote="Tantist"]
Citaat:
|
Kritiek geven zou moeilijk zijn indien wat je zegt niet gevoelig is voor kritiek.
|
Er bestaat ook zoiets als "muggenziften", als u begrijpt wat ik bedoel.
|
Je bedoelt toch het soort muggenziften waar de BUB zijn tijd aan besteedt?
|
Neen, datgene waar de vlaams-nationalisten zich constant mee bezighouden.
|
Zitten die dan ook voortdurend voor niks op de rechtbank?
|
Citaat:
Vraagje: waar dienen de rechtbanken dan voor, knuppel? Op de rechtbank klaag je zaken aan. Zaken zoals racisme, laster en eerroof. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be