![]() |
Zevende dag naar de kloten
Juist tijdens de politieke discussies op de zevende dag, veel storing op mijnen tv van waarschijnlijk een of ander toestel bij een of andere buur. Om 12 uur overgeschakeld naar RTBF, en waren de storingen weg. Kwam mijn dochter toch wel af met een huistaak zeker.
Heel mijnen zevende politieken dag naar de kloten. En op de RTBF was het veel inetressanter dan op de VRT, maar ik heb maar een stukje kunnen volgen :( Graag commentaren hier dus.. |
Karig zo 1 politiek discussieprogramma per week. Op dat gebied ben je in Bolivia beter af. Daar heb je verschillende programmas over politiek met discussies elke dag op radio en TV. Ook heb je hier veel meer programmas waar het publiek, altijd een onzekerheidsfactor, kan participeren, door op op te bellen bv.. De media in België zitten 'vast' merk je als je dat vergelijkt met wat eigenlijk mogelijk is. En wát mogelijk is zou bevrijdend zijn voor België/vlaanderen.
|
Vanavond wordt dat toch terug uitgezonden? gewoon terug kijken.
Maar ik vind het in feite nooit of amper te moeite de laatste jaren. veels te oppervlakkig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel beter, maar blijkbaar kijken er hier maar weinig. |
Citaat:
de volgende kiezing zal gaan over de existentionele vraag van Belgie. De volgende kiezingen zullen helemaal niet gaan over de existentionele vraag van Belgie. Er komen verkiezingen. Er komen helemaal geen verkiezingen. Alles gaat goed, de Vlamingen moet nog veel water in de wijn doen. |
Citaat:
|
Je kan de uitzending gewoon bekijken op de site deredactie.be onder "Videozone" -> Programma's -> De Zevende Dag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Joelle Milquet: on faut encore discuter longtemps De uitputtingsslag gaat verder, tot de dag dat er eentje tandpijn heeft en een beetje kregelig wordt. Op de manier van Sandertje. |
Citaat:
Kom nu... :roll: |
Citaat:
Eerder een loze regering denk ik. In januari, wanneer de late kerstkaartjes nog binnenkomen, zal er weer een kiesbrief in de bus steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rechtsboven klikken voor de video-stroom. Ze zijn daar wel niet zo snel als de BRT om iets online te zetten:cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.rtbf.be/info/dossier/mise-au-point Wijziging: Fonne was me voor. Verder geef ik EddyBall was gelijk. De Waalse televisie entertaint misschien niet, maar informeert op z'n minst wel. |
Citaat:
Wijziging: Nee, de Walen zetten bijna evenveel online als wij, alleen trager. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be