![]() |
Electrische dekens. Zin en onzin.
Maar vooral onzin vrees ik.
|
Onzin, inderdaad.
|
Zie je wel.
Ik wist het. |
Prima uitvinding. Anders zou een oud gepensioneerd familielid wonend in Engeland allang zijn doodgevroren.
En daarmee is ze niet de enige. Heel veel oudjes zijn daar zo arm dat ze geen ruimteverwarming kunnen betalen en de dag doorbrengen in truien en zittend in stoelen omwikkeld met een electrische deken. Dat is betaalbaar. Vroeger had men voetenstoven en warmwaterkruiken. Het leven is nu heel wat comfortabeler geworden. |
Vandaag heb ik ook wel zin in een elektrische deken. Knap koud zeg :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit gaat over de vorige winter. En nu is het al zeer koud in Engeland.
Nine pensioners died from cold EVERY HOUR last winter as bill prices soar Citaat:
En over het brandgevaar: # There were 19 deaths (compared with 32 in 1985). # There were 91 non-fatal injuries (compared with 438 in 1985). # 89 per cent of the people who died were over 65. Electric blankets |
Ze zijn vooral gevaarlijk, ook die op laagspanning werken, want daarvan is het amperegehalte weer evenredig groot.
Tip: ouderwetse kruik met lekker heet water. |
:cheer: Lekker warm! :cheer:
|
Citaat:
|
Ze zullen op manier warmer blijven door een laag karton onder de matras te leggen en een paar lagen dekens over zich te leggen.
En een goeie ouderwetse pot oxo of erwtensoep te eten dan zo een ellentrieken deken. |
Citaat:
:sleeping::thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Ja..:evil: natuurlijk.. Die watermassa moet een constante temperatuur hebben van 26°C.. = electrische verwarming.. |
Citaat:
|
Citaat:
niks voor mij al dat luxueus gedoe ik slaap het best buiten op de grond, op zo'n oproldingetje, in een tent als het regent |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be