![]() |
Wikileaks = bullshit
Het in de media fel uitvergrote wikileaks is volgens mij niets meer dan een bliksemafleider. Ik denk dat de kans groot is dat Wikileaks specifiek is opgezet door bepaalde overheidsinstanties om als bliksemafleider te fungeren voor meer gevaarlijker zaken. Een soort vangnet om kritische mensen mee af te stoppen en in te laten lopen.
Zeg nu zelf, echt wereldschokkende informatie zal je niet vinden in de talloze documenten die gepubliceerd zijn. Wikileaks wordt in de gecontroleerde pers in het lang en in het breed uitgesmeerd, dat zou al een belletje moeten laten rinken. De gecontroleerde media bepaald nog altijd de "lens" waarmee het grote publiek naar de realiteit kijkt. En hier geven ze een "lens" die de indruk geeft van schokkende onthullingen maar in feite niets substantieels bevat. Echt onthullingen, echt harde feiten over hoe het zit vind men in documentaires die niet in het lang en in het breed uitgesmeerd worden in de mainstream media. |
Citaat:
Citaat:
You are being served, niets meer niet minder. De meeste anderen zien de warme lucht waar jij blind voor bent, de media bvb. die die documentaires wel belicht maar dan als curiosa. |
De wereld is saaier dan je denkt Exodus, helaas geen lekkend nieuws over toegebrachte dynamiet staven in de Twin Towers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amaj, zoals altijd met verkeerde been uit bed gestapt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OK, laten we het eens anders stellen : is er iemand die wel gelooft dat de VS de goedheid zelve is ?
PAS OP : niet dat ik geloof dat pakweg Frankrijk, de UK, Duitsland, China enz beter zijn. Concreet gezien gaat het maar over 2 dingen : macht over U en mij en geld en dit is dan nog feitelijk 1 en hetzelfde |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er documenten over UFO's en aliens bestaan,wat ondersteund wordt door getuigen (ex-militairen, NASA, enz), dan zullen die wel een veel hogere classificatiegraad hebben, dan hetgeen zomaar uitlekt op wikileaks. Moesten er zulke zaken op wikileaks komen dan zou het wel snel gedaan zijn met wikileaks. En trouwens, wie zou het geloven? De sceptici zouden weeral klaar staan om "het is fake" te roepen. |
Volgens mij wordt WikiLeaks geleid door Elvis vanuit zijn kantoor in een geheime kamer in de piramide van Cheops.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet er maar in geloven Exodus.. |
Informeer je toch even:
De gelekte diplomatieke boodschappen werden gekopieerd van SIPRNET, een netwerk dat de uitwisseling van info tussen de verschillende inlichtingendiensten moest vergemakkelijken. Elke verzonden boodschap kwam automatisch op dit netwerk terecht als de tag 'SIPDIS' in de mail stond. Iedere VS-militair die de SECRET clearance had kon deze berichten raadplegen, en dat waren er in 1993 al drie millioen. Deze informatie is heel leerrijk voor de man in de straat, maar ik denk dat er weinig buitenlandse inlichtingendiensten zijn die via via ook geen toegang hiertoe hebben. Daarom is wat Clinton en anderen beweren ook dikke zever. De meesten van ons weten al lang dat alle politici, in alle landen tegen het grote publiek liegen dat ze zwart zien, maar de VS is pissig dat zij nu voor hun eigen bevolking in hun hemd worden gezet. Staatsgeheimen zul je absoluut niet vinden in deze mails. Niet alleen is er nog de categorie 'Top Secret', maar ook binnen 'Secret' kwamen mails niet op SIPRNET terecht als ze de tags NODIS, EXDIS, STADIS, ROGER, DS, DSX, TERREP, TERREP EXCLUSIVE, TOFAS DELETED, enz, enz hadden. Zie www.state.gov/documents/organization/89284.pdf voor meer info. Waar het voor mij om draait is dat door de snelle informatieverspreiding via het internet, de man in de straat het meer en meer beu is om door politici en de klassieke media voorgelogen en opgehitst te worden. Het klassieke controleren van informatie is meer en meer voorbijgestreefd. |
De vraag is wie is gediend met deze laatste leaks. Iran wordt erdoor benadeeld in haar onderhandelingen lees ik en ook dit
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be