Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Inhoudsloos topic (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147298)

Hensup 1 december 2010 13:25

Inhoudsloos topic

De moderatie- die zich toch al aan een vreemde hobby bezoldigt, maar dit geheel terzijde - stelt geen prijs op mijn bijdragen: ze zouden inhoudsloos zijn en op 1 persoon spelen. Is dat democratisch zo besloten, of kenschetst het gedrag van de moderatie zich eigenlijk meer als een vorm van dictatuur?

Zwartengeel 1 december 2010 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hensup (Bericht 5138048)
De moderatie- die zich toch al aan een vreemde hobby bezoldigt, maar dit geheel terzijde - stelt geen prijs op mijn bijdragen: ze zouden inhoudsloos zijn en op 1 persoon spelen. Is dat democratisch zo besloten, of kenschetst het gedrag van de moderatie zich eigenlijk meer als een vorm van dictatuur?

Ze hebben misschien wel last van hun AE?

Hensup 1 december 2010 13:35

Daar lijkt het wel op. Het kan overigens ook zo zijn dat men volstrekt zichzelf is zonder het AE tekort te willen doen. Dan ben je geheel een met je AE. Ook dan is niet meteen duidelijk wat je AE voor iemand is. Enige toelichting is dus altijd wel op zijn plaats. Me dunkt.

Johan Bollen 1 december 2010 13:59

After Effects?

Nu, inhoudsloze topics vind je in K&K terug. Ik zie geen reden om die elders op het forum ook te willen. Nihilist met bekeringsdrang? Is dat geen contradictio in terminis?

Hensup 1 december 2010 14:04

K&K: Kunst & Kitsch, Bolle?

Johan Bollen 1 december 2010 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hensup (Bericht 5138136)
K&K: Kunst & Kitsch, Bolle?

Koeien en Kroost

Hensup 1 december 2010 14:10

Denk je wel even aan de inhoud, Bolle. Ik vind je 3 woorden op het randje. Er is overigens niks mis met nihilisten met bekeringsdrang. To-the-point-zijn is erg overtuigend. Al ga ik nu zelf wat over de schreef.

Bovenbuur 1 december 2010 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hensup (Bericht 5138152)
Denk je wel even aan de inhoud, Bolle. Ik vind je 3 woorden op het randje. Er is overigens niks mis met nihilisten met bekeringsdrang. To-the-point-zijn is erg overtuigend. Al ga ik nu zelf wat over de schreef.

Inhoudsloos en op de persoon was het toch? Ja, daar begint het al bij in de buurt te komen.

eno2 7 december 2010 10:47

Ik denk dat ik nu wel zeker weet wie Hensup was.

Bovenbuur 7 december 2010 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5149398)

Ik ben in ieder geval beginnen te twijfelen of hij misschien echt dacht dat ik bij 114 op de driehoek zou drukken om mij gelijk te krijgen, dat hij daarom bij een bericht minder gestopt is.

Txiki 7 december 2010 11:21

Citaat:

wiewiewie?

manta 7 december 2010 12:01

Citaat:

Hoezo was ???

Citaat:

Hensup
Burger

't Lijkt me dat de arme mens niet verbannen is van dit rijke forum hoor ... 8-)

Bovenbuur 7 december 2010 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5149564)
't Lijkt me dat de arme mens niet verbannen is van dit rijke forum hoor ... 8-)

Maar mogelijk wel vertrokken, verdacht stil geworden na een vrij korte posting spree.

abou Anis 7 december 2010 13:28

Behoorlijk inhoudsloze topic, dit.

Raf 7 december 2010 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 5149723)

Wees blij! Het gebeurt zelden dat een topic zo in overeenstemming is met de titel. ;-)

Esperanza 8 december 2010 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5149755)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 5149723)

Wees blij! Het gebeurt zelden dat een topic zo in overeenstemming is met de titel. ;-)

Nu nog hopen dat iedereen eens ón-topic blijft...

Hensup 8 december 2010 09:20

De vraag is natuurlijk of het om de letterlijke - of de figuurlijke betekenis van inhoudsloos gaat. Wellicht moet ik de moderatie om toelichting vragen?

Rudy 9 december 2010 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hensup (Bericht 5138048)

Een ander forum opzoeken kan soelaas brengen. Desnoods een facebook-account. Daar mag je alles kwijt en weet je onmiddellijk hoeveel vrienden je hebt.

Hensup 10 december 2010 10:28

Wil je mijn vriend soms niet zijn, Rudyboy?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be