![]() |
Jij praat raar!
Dat zou voor de moderatie een reden kunnen zijn om je te bannen. Het is maar dat je het weet. Dus mondje dicht voortaan! En nu wegwegzen!
|
jij raar praten wij raar kijken naar jou!
|
Laat ze dan de babeldraad maar niet zien...
|
Op weg een self fulfilling prophecy te creeëren die Hensup lijkt me.
|
Nu begrijp ik wat je bedoelde met K&K, Bolle: Koetjes en Kalfjes! Dan moet dit topic wel uitstekend geplaatst zijn. Toch? Of wat is er nu weer niet goed aan mijn post?
|
Citaat:
|
Ik ga geen prive-berichten posten. Dat zou ik onbetamelijk vinden. Tenzij de verzender mij toestemming zou geven de post publiek te maken. Wat jij jegens mij suggereert is trouwens wel een vorm van verdachtmaking, buurvrouw. Wist je dat?
|
Ik zet in dat hij het tot exact 114 posts redt. [/maar dat geheel terzijde]
|
Citaat:
|
Als dat jouw manier van helpen is, dan dank ik je de koekkoek, buurvrouw. Wat is trouwens je inleg? Misschien kunnen we de buit verdelen.
|
Citaat:
En waarom zou ik met je delen? Ik heb jou al geholpen, jij staat dus bij mij in het krijt. |
Kijk, nu praat je, buurvrouw. Als je een gokker bent, zet je rucksichtlos in op 114. Als je aan risicomanagement doet, gooi je het op een akkoordje met me. De keus is aan jou.
|
Stel eens Hensup, dat ik inderdaad wil gokken, dat ik de uitkomst probeer te voorspellen in plaats van te beinvloeden, dan heb ik geen interesse in je aanbod.
Stel nou dat ik de uitkomst wel zou willen beinvloeden, dan zou ik toch met de moderatie hebben overlegd alvorens deze uitspraak te doen? In beide scenario's heb ik je hulp niet nodig, dus hou ik mijn winst zelf wel. |
Jij begeeft je op glad ijs, buurvrouw. De moderatie houdt namelijk helemaal niet van op 1 persoon spelen. Ik zou dus op 2 paarden wedden.
|
Mijn AE denkt er anders over
|
Citaat:
|
Vandaar mijn waarschuwing, buurvrouw. Als de moderatie van mening is dat je raar praat, ben je vogelvrij. Ik vind namelijk dat jij raar praat, maar kan er niets tegen beginnen. Vandaar ook dat ik meldde dat de beschermheilige geen bescherming aan eenieder biedt.
|
Citaat:
|
Jij praat zo raar!
Dat zeg ik wel eens tegen Vlamingen die een uitleg doen tegen Nederlanders in een soort van pseudo-Nederlands. Dan zeg ik, "jij praat sjo raar man, wat sjeg je nou! Je lijkt wel een Hollander man, wat sjeg je nou?" Dan moet je die stomme uitdrukking op hun gezicht zien.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be