Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Jij praat raar! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147299)

Hensup 1 december 2010 13:38

Jij praat raar!

Dat zou voor de moderatie een reden kunnen zijn om je te bannen. Het is maar dat je het weet. Dus mondje dicht voortaan! En nu wegwegzen!

bgf324 1 december 2010 14:13

jij raar praten wij raar kijken naar jou!

Bovenbuur 1 december 2010 14:16

Laat ze dan de babeldraad maar niet zien...

Johan Bollen 1 december 2010 14:16

Op weg een self fulfilling prophecy te creeëren die Hensup lijkt me.

Hensup 1 december 2010 14:21

Nu begrijp ik wat je bedoelde met K&K, Bolle: Koetjes en Kalfjes! Dan moet dit topic wel uitstekend geplaatst zijn. Toch? Of wat is er nu weer niet goed aan mijn post?

Bovenbuur 1 december 2010 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hensup (Bericht 5138180)
Nu begrijp ik wat je bedoelde met K&K, Bolle: Koetjes en Kalfjes! Dan moet dit topic wel uitstekend geplaatst zijn. Toch? Of wat is er nu weer niet goed aan mijn post?

Laster? Ontbreken van argumenten en bronnen?

Hensup 1 december 2010 14:28

Ik ga geen prive-berichten posten. Dat zou ik onbetamelijk vinden. Tenzij de verzender mij toestemming zou geven de post publiek te maken. Wat jij jegens mij suggereert is trouwens wel een vorm van verdachtmaking, buurvrouw. Wist je dat?

Bovenbuur 1 december 2010 14:29

Ik zet in dat hij het tot exact 114 posts redt. [/maar dat geheel terzijde]

Bovenbuur 1 december 2010 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hensup (Bericht 5138194)
Ik ga geen prive-berichten posten. Dat zou ik onbetamelijk vinden. Tenzij de verzender mij toestemming zou geven de post publiek te maken. Wat jij jegens mij suggereert is trouwens wel een vorm van verdachtmaking, buurvrouw. Wist je dat?

Ik maak niemand verdacht, Ha 'ns op. Ik doe alleen suggesties voor wat er fout zou kunnen zijn met je post. Gezien je daar om vroeg ben ik je aan het helpen. Sla je altijd zo'n toon aan als mensen je helpen?

Hensup 1 december 2010 14:36

Als dat jouw manier van helpen is, dan dank ik je de koekkoek, buurvrouw. Wat is trouwens je inleg? Misschien kunnen we de buit verdelen.

Bovenbuur 1 december 2010 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hensup (Bericht 5138221)
Als dat jouw manier van helpen is, dan dank ik je de koekkoek, buurvrouw. Wat is trouwens je inleg? Misschien kunnen we de buit verdelen.

Wat mijn inleg is hangt natuurlijk af van wie de weddenschap aanneemt, daar moeten we dan nog eens goed over onderhandelen, anders had ik het er wel bij genoemd, Hensup de koekkoek.

En waarom zou ik met je delen? Ik heb jou al geholpen, jij staat dus bij mij in het krijt.

Hensup 1 december 2010 14:45

Kijk, nu praat je, buurvrouw. Als je een gokker bent, zet je rucksichtlos in op 114. Als je aan risicomanagement doet, gooi je het op een akkoordje met me. De keus is aan jou.

Bovenbuur 1 december 2010 15:02

Stel eens Hensup, dat ik inderdaad wil gokken, dat ik de uitkomst probeer te voorspellen in plaats van te beinvloeden, dan heb ik geen interesse in je aanbod.
Stel nou dat ik de uitkomst wel zou willen beinvloeden, dan zou ik toch met de moderatie hebben overlegd alvorens deze uitspraak te doen?

In beide scenario's heb ik je hulp niet nodig, dus hou ik mijn winst zelf wel.

Hensup 1 december 2010 15:05

Jij begeeft je op glad ijs, buurvrouw. De moderatie houdt namelijk helemaal niet van op 1 persoon spelen. Ik zou dus op 2 paarden wedden.

Dronkoers 2 december 2010 02:55

Mijn AE denkt er anders over

Bovenbuur 2 december 2010 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hensup (Bericht 5138279)
Jij begeeft je op glad ijs, buurvrouw. De moderatie houdt namelijk helemaal niet van op 1 persoon spelen. Ik zou dus op 2 paarden wedden.

Ik heb nog geen banpunten binnen in die vier jaar en 10.000 posts dat ik hier al rond loopt, dus heb ik enige reputatie te verbrassen. Glad ijs levert me hooguit waarschuwingen op, voor een ban zul je een wak moeten hakken. Maar om een wak te hakken moet je zelf het gladde uis op. Schaatsen lenen?

Hensup 2 december 2010 11:37

Vandaar mijn waarschuwing, buurvrouw. Als de moderatie van mening is dat je raar praat, ben je vogelvrij. Ik vind namelijk dat jij raar praat, maar kan er niets tegen beginnen. Vandaar ook dat ik meldde dat de beschermheilige geen bescherming aan eenieder biedt.

Bovenbuur 2 december 2010 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hensup (Bericht 5140078)
Vandaar mijn waarschuwing, buurvrouw. Als de moderatie van mening is dat je raar praat, ben je vogelvrij. Ik vind namelijk dat jij raar praat, maar kan er niets tegen beginnen. Vandaar ook dat ik meldde dat de beschermheilige geen bescherming aan eenieder biedt.

O, je kan er wel iets tegen beginnen hoor. Druk maar op het rode driehoekje naast deze post en voor in het vakje voor de reden maar in dat ik raar praat. Dan zal ik je zelfs nog even een pluhzir doen door hierelaar wreedelijk wreemd te praotsen. Kiek, daor kennuh juh muh soh for aangefuh. Druk dan.

Xenophon 2 december 2010 13:43

Jij praat zo raar!

Dat zeg ik wel eens tegen Vlamingen die een uitleg doen tegen Nederlanders in een soort van pseudo-Nederlands.

Dan zeg ik, "jij praat sjo raar man, wat sjeg je nou! Je lijkt wel een Hollander man, wat sjeg je nou?"

Dan moet je die stomme uitdrukking op hun gezicht zien....

Niko Bellic 2 december 2010 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5140345)
Jij praat zo raar!

Dat zeg ik wel eens tegen Vlamingen die een uitleg doen tegen Nederlanders in een soort van pseudo-Nederlands.

Dan zeg ik, "jij praat sjo raar man, wat sjeg je nou! Je lijkt wel een Hollander man, wat sjeg je nou?"

Dan moet je die stomme uitdrukking op hun gezicht zien....

Dat zijn dezelfde mensen die van zodra ze een Franstalige zien direct een dubbele knieval maken en in hakkelend en gebroken Frans verder gaan, zelfs al kan die Franstalige Nederlands. Niets van zelfrespect, dat soort Vlamingen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be