Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De mening van De Winter over homo's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147323)

De schoofzak 1 december 2010 18:12

De mening van De Winter over homo's

Daarstraks naar Villa Politica gekeken.

Op een zeker ogenblik kwam De Winter tussen en suggereerde de minister om in het raam van de strijd tegen AIDS en hiv-infecties, om .... de jeugd aan te zetten tot monogame duurzame en hetero relaties !!

Precies of een 17-jarige die zich op seksueel vlak begint rekenschap te geven dat hij niet verliefd kan worden op iemand van het andere geslacht, maar wel op iemand van het eigen geslacht, door zo'n preventiecampagne of wat dan ook, een andere geaardheid zou ontwikkelen.

Mijn besluit is dat in het Vlaams Blok er meer religieus-ethisch-extremisten zitten dan ik tot hiertoe vermoedde.

Als nva-flamingant zal ik het Vlaams Blok nog meer (politiek) bestrijden dan tot nu toe het geval was.

edit:
ik heb er iets van gevonden in de pers:

http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...relaties.dhtml

Deze zouden zijn letterlijk weergegeven woorden zijn:

Citaat:

"Zo'n 80 procent van alle hiv-besmettingen gebeurt bij mannen. Acht op tien van die besmette mannen zijn homoseksuelen. Voor mij niet gelaten, maar ik denk dat de beste preventie er niet in bestaat condooms uit de delen. De beste preventie bestaat er uiteindelijk in te pleiten voor duurzame en heteroseksuele relaties", klonk het.

zwart op wit 1 december 2010 18:52

We weten al sedert het ontstaan van Vlaams blok/Belang dat deze partij homofoob is! Het Vlaams Belang aanvaard geen openlijke homo's.

jeroen122 1 december 2010 18:58

onlangs nog een artikel dat 1 op 4 homo's al met meer dan 100 mannen heeft seks gehad, dan zo'n cijfers... je moet echt niet filip dewinter zijn om tot zo'n conclusie te komen hoor.

nuja zo'n uitspraak scoort natuurlijk wel bij een conservatieve republiekeinse partij waarnaar het vlaams belang naar opschuift

duveltje382 1 december 2010 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit (Bericht 5138843)
We weten al sedert het ontstaan van Vlaams blok/Belang dat deze partij homofoob is! Het Vlaams Belang aanvaard geen openlijke homo's.

En van wie ben jij weer een dubbel nick :roll:

moderatie,gelieve eens na te zien,dank U:?

toccata 1 december 2010 19:10

:silly:

Albrecht 1 december 2010 19:22

Aids bestrijden is slechts één van de redenen waarom monogame heteroseksuele relaties aan te raden zijn.

Inno 1 december 2010 19:24

Niks aan de hand. We zijn toch niet TEGEN duurzame heterorelaties zeker.

duveltje382 1 december 2010 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5138907)
Aids bestrijden is slechts één van de redenen waarom monogame heteroseksuele relaties aan te raden zijn.

Je fiets er nogal omheen hoor,en dan nu Uw mening graag !!!

Albrecht 1 december 2010 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5138920)
Je fiets er nogal omheen hoor,en dan nu Uw mening graag !!!

Waar fiets ik om heen?

Ik ben tegen homoseksuele en polygame relaties voor allerlei verschillende redenen.

duveltje382 1 december 2010 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5138945)
Waar fiets ik om heen?

Ik ben tegen homoseksuele en polygame relaties voor allerlei verschillende redenen.

Wel,waarom juist,want dat versta ik niet goed

Paulus 1 december 2010 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5138727)

Op een zeker ogenblik kwam De Winter tussen en suggereerde de minister om in het raam van de strijd tegen AIDS en hiv-infecties, om .... de jeugd aan te zetten tot monogame duurzame en hetero relaties !!

Precies of een 17-jarige die zich op seksueel vlak begint rekenschap te geven dat hij niet verliefd kan worden op iemand van het andere geslacht, maar wel op iemand van het eigen geslacht, door zo'n preventiecampagne of wat dan ook, een andere geaardheid zou ontwikkelen.

Mijn besluit is dat in het Vlaams Blok er meer religieus-ethisch-extremisten zitten dan ik tot hiertoe vermoedde.

Als nva-flamingant zal ik het Vlaams Blok nog meer (politiek) bestrijden dan tot nu toe het geval was.

edit:
ik heb er iets van gevonden in de pers:

http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...relaties.dhtml

Deze zouden zijn letterlijk weergegeven woorden zijn:

Tiens, ik stelde dat ook al voor.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=146886

Goed gedaan Filip.

Paulus.

Niko Bellic 1 december 2010 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5138727)

Zoals ik al eerder schreef: het VB verwordt hoe langer hoe meer tot mental masturbation voor een demografisch slinkende bevolkingsgroep. Het is met andere woorden slechts een kwestie van tijd vooraleer het zijn politieke relevantie zal verliezen.

Albrecht 1 december 2010 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5138957)
Wel,waarom juist,want dat versta ik niet goed

Moreel onaanvaardbaar, geen voortplanting, tegen de hele Judeo-Christelijke cultuur, vergemakkelijkt verspreiding van aids, ...

duveltje382 1 december 2010 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5138969)
Moreel onaanvaardbaar, geen voortplanting, tegen de hele Judeo-Christelijke cultuur, vergemakkelijkt verspreiding van aids, ...

Dus

Jij bent tegen Homo's
Geen homohuwelijk voor U,en geen homo recht tot adoptie?

Paulus 1 december 2010 19:57

Ik snap het toch niet goed hoor...

Het is duidelijk dat de huidige aidscampagnes onvoldoende werken.

Doet er dan al eens iemand een beter voorstel en men doet net alsof hij de duivel zelve is.

Ik weet nochtans zeker dat heel wat besmette mensen wel eens denken....

....had ik maar....

Paulus.

Albrecht 1 december 2010 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5138986)
Dus

Jij bent tegen Homo's
Geen homohuwelijk voor U,en geen homo recht tot adoptie?

Ik ben tegen homoseksuele relaties, maar ik haat geen homo's.

Ik ben tegen het homohuwelijk en homo-adoptie, ja.

duveltje382 1 december 2010 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 5138987)
Ik snap het toch niet goed hoor...

Het is duidelijk dat de huidige aidscampagnes onvoldoende werken.

Doet er dan al eens iemand een beter voorstel en men doet net alsof hij de duivel zelve is.

Ik weet nochtans zeker dat heel wat besmette mensen wel eens denken....

....had ik maar....

Paulus.

Aan wie denk jij dan juist?

duveltje382 1 december 2010 20:02

ok dan maar

Ik heb weer wat geleerd vandaag zé ;-)

Albrecht 1 december 2010 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5138995)
ok dan maar

Ik heb weer wat geleerd vandaag zé ;-)

Wauw, is dat zo merkwaardig dat je het slecht geformatteerd in je onderschrift zet?

Paulus 1 december 2010 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5139008)
Wauw, is dat zo merkwaardig dat je het slecht geformatteerd in je onderschrift zet?

Laat 'm doen,...

... kan iedereen zien hoe belachelijk kortzichtig hij wel is. ;-)

Paulus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be