Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Bijna armen moeten hun vuurtje nu uitdraaien (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147328)

duveltje382 1 december 2010 19:36

Bijna armen moeten hun vuurtje nu uitdraaien

Ik moet dus nu onder alle dekens kruipen die ik heb
ik ben niet arm,maar dit zou een bron kunnen worden met -6 graden

kameleon 1 december 2010 20:25

En morgen gaan werken ?

Dionysus 1 december 2010 20:27

Waarom moet ge uw vuur uitdraaien?

Bobke 1 december 2010 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus (Bericht 5139038)
Waarom moet ge uw vuur uitdraaien?

Omdat hij zelf zijn rekeningen moet betalen denk ik.

manta 1 december 2010 21:21

Met deze koude kan je wel rare dingen tegenkomen als mensen zoeken naar manieren om zich te verwarmen ...
Der zullen wel wat extra brandjes van komen ...
Electrische apparaten die op onveilige manieren aangesloten worden om het toch maar warm te hebben , mensen die hout gaan sprokkelen om een stoofke aan te steken dat er niet voor gemaakt is...:-(

Bobke 1 december 2010 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5139130)
Met deze koude kan je wel rare dingen tegenkomen als mensen zoeken naar manieren om zich te verwarmen ...
Der zullen wel wat extra brandjes van komen ...
Electrische apparaten die op onveilige manieren aangesloten worden om het toch maar warm te hebben , mensen die hout gaan sprokkelen om een stoofke aan te steken dat er niet voor gemaakt is...:-(

En niet noodzakelijk altijd uit armoede.

Inno 1 december 2010 21:27

Een vrouw bij je nemen en allebei naakt tegen elkaar liggen zodat je elkaars lichaamswarmte voelt. Trust me, it's the only way.

manta 1 december 2010 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5139153)
Een vrouw bij je nemen en allebei naakt tegen elkaar liggen zodat je elkaars lichaamswarmte voelt. Trust me, it's the only way.

:-(

Nu ja ...

Dames kunnen altijd iets laten weten , koekoeksdreef in Melle ... :-D

Inno 1 december 2010 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5139171)
:-(

Nu ja ...

Dames kunnen altijd iets laten weten , koekoeksdreef in Melle ... :-D

Niet genoeg met 1? :-o Je bent de man 8-)

manta 1 december 2010 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5139149)
En niet noodzakelijk altijd uit armoede.

Niet echt neen , maar in de iets betere woningen zijn toch al vrij goede verwarmingssystemen te vinden , CV of zo . Het vervelende is dat dat ook allemaal geld kost, stookolie is ook elk jaar een reden om hier en daar spontaan een grijs haar bij te krijgen ...:?

Maar de "creativiteit" die mensen soms gebruiken als ze het echt uit geldnood doen is soms rampzalig...:-(

manta 1 december 2010 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5139175)
Niet genoeg met 1? :-o Je bent de man 8-)

'k heb toch twee kanten die warm moeten blijven ... ;-)

Bobke 1 december 2010 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5139181)
Niet echt neen , maar in de iets betere woningen zijn toch al vrij goede verwarmingssystemen te vinden , CV of zo . Het vervelende is dat dat ook allemaal geld kost, stookolie is ook elk jaar een reden om hier en daar spontaan een grijs haar bij te krijgen ...:?

Maar de "creativiteit" die mensen soms gebruiken als ze het echt uit geldnood doen is soms rampzalig...:-(

idd

Mambo 1 december 2010 23:58

Mijn centrale verwarming heeft ook de geest gegeven. Mijn inbouwhaard zijn motor is ook kapot gegaan. Mijn schoorsteen is een deel afgewaaid. Vannacht is mijn regen waterbuis ook afgerukt van de wind. (beetje mijn eigen schuld door er een ladder naast te laten staan maar soit)
Isolatie heb ik ook nergens in mijn huis want mijn huisbaas ontvangt alleen maar, zoals duizenden dat doen.
Gelukkig heb ik tijdig een gietijzeren kolenvuur kunnen kopen als plan B en heb ik nog een gietijzeren houtvuur in mijn stal staan die ik op E-Bay ooit eens voor 21€ op een veiling heb kunnen kopen.
Dus kou valt goed mee.

Bobke 2 december 2010 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5139614)
Mijn centrale verwarming heeft ook de geest gegeven. Mijn inbouwhaard zijn motor is ook kapot gegaan. Mijn schoorsteen is een deel afgewaaid. Vannacht is mijn regen waterbuis ook afgerukt van de wind. (beetje mijn eigen schuld door er een ladder naast te laten staan maar soit)
Isolatie heb ik ook nergens in mijn huis want mijn huisbaas ontvangt alleen maar, zoals duizenden dat doen.
Gelukkig heb ik tijdig een gietijzeren kolenvuur kunnen kopen als plan B en heb ik nog een gietijzeren houtvuur in mijn stal staan die ik op E-Bay ooit eens voor 21€ op een veiling heb kunnen kopen.
Dus kou valt goed mee.

Huisvesting en verwarming is een mensenrecht.
Gewoon de gemeente inlichten, zij moeten maar voor u zorgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be