![]() |
Vertrouwen in de NVA heerst (bij het voorstel Di Rupo)
Link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101202_155
titel: De Wever en Beke overleggen met bemiddelaar Vande Lanotte sleutelzinnen waar ik het over heb: Bij N-VA wordt het voorstel nog volop onderzocht. De partij kreeg het voorstel woensdag niet overhandigd. Het werd hen mondeling uit de doeken gedaan. Tekst: (de laatste zinnen !!) Citaat:
|
Wat bedoel je precies? Vertrouwen in wat?
|
Citaat:
Maar noch Di Rupo noch Vande Lanotte durven dat voorstel op papier aan de nva geven voor een grondige analyse. Raar dat jij dat niet begrijpt. Maar inderdaad, raar van mij dat ik de kalmte van het Weverke niet begrijp. Ik zou nogal pissed off zijn. |
De N-VA heeft al een tijd de bocht ingezet, dat wisten we toch al?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hopelijk brengt de kerstman een stapeltje papier en een paar pennen voor den Elio, dan kan hij eindelijk es wat zwart op wit zetten.
Mondeling onderhandelen om erna alles in te trekken. |
Citaat:
Welke partijen zie je dan een regering vormen , VB en N-VA niet meegerekend ? Enne niet vergeten, Yves Leterme, volgens mijn franstalige medewerkers, is dat toch ook ne "vuile" "separatist" hoor...... Even een rood-groene minderheid langs vlaamse zijde ? Moet kunnen hé ? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Jij verwijst in je opmerking "18/66 Nederlandstalige zetels" naar de verkiezingen voor het Vlaamse parlement van 2009. Vermits je een intelligent persoon bent, zal ik er maar van uit gaan dat je opzettelijk een "verkeerde" repliek hebt gegeven.:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom krijgt de NVA het voorstel niet op papier, maar enkel mondeling... wie is er dan van kwade wil? Zet aub uwe tricolore bril es af he |
Citaat:
Dit gezegd zijnde, viseer ik niet meteen uitsluitend de N-VA. Met de huidige partijen valt gewoon geen land te bezeilen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel, hij is nochtans ervaringsdeskundige........... ![]() ;-) |
Citaat:
Ik zal de volledige tekst uit DS geven: link: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=77335NS7 titel: N-VA verwerpt 'geste' van PS tekst: Citaat:
|
Al van deze zomer zie ik alles evolueren in de richting van verkiezingen. Heel de show met professor Johan past perfect in dat scenario. Maar als ik alles goed en wel bekijk, dan begin ik stilaan te hopen dat het tegenovergestelde gebeurt. Ik zou in een masochostische bui welhaast durven pleiten zelfs dat de "echte" democraten zich terugvinden en samenklitten om een regering te vormen. Als een ding België definitief kan nekken, is het dat wel... immers, geen staatshervorming, geen budgettaire orthodoxie, geen oplossing voor asielbeleid, moeiteloze herfinanciering Bxl, geen splitsing BHV,...
Maar ja, helaas... verkiezingen is het enige waar de heren en dames mee bezig zijn, vrees ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be