maddox |
6 december 2010 05:34 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B
(Bericht 5146934)
Democratie is dictatuur van de domme. Daarmee zeg je dus dat de gemiddelde belg dom is.
|
De gemiddelde Belg is evenwaardig aan een doorsnee koe, kiesvee.
Citaat:
Dom want hij verkiest domme mensen.
|
Neen, hij/zij kiest steeds dezelfde corrupte achterbakse, maar meestal niet domme politici (Freya's en dergelijke zijn uitzonderingen, en die hebben andere vocale en orale capaciteiten)
Citaat:
Straffe uitspraak waar ik het zeker niet mee eens ben.
|
Jouw goed recht. U voelt uwzelf ook aangesproken zeker?
Citaat:
En dat van die partijhoppers. Als je jezelf niet meer kan vinden in je partij is het toch niet meer dan logisch dat je ze verlaat om een eigen partij te beginnen of naar een andere partij te gaan.
|
Hoe dikwijls veranderd een partij van basis-standpunten? En de rest is maar een "democratisch" proces.
Citaat:
Maar dat is allemaal wat of topic. Vlaanderen wordt stilletjes aan één grote stad. En dat kunnen we alleen tegengaan door strengere bouwvoorschriften en verdichting in de steden.
|
En wat van een vermindering van de bevolkingsdruk? Dan moet je mensen niet gaan verplichten in een micro appartementje te gaan leven.
Citaat:
We moeten dus de hoogte in. En niet alleen voor bewoning.
|
Je wil mij echt als buurman. Kom ik eens door de gang gebanjerd met mijn nieuwe draaibank.
Citaat:
Industrie terreinen moeten ook efficiënter worden ingericht.
|
Da's een idee, wonen en werken combineren.
Citaat:
Gigantische loodsen als opslagplaats die nog geen 1ste verdiep hebben zijn enorme plaats verspilling. En zo staan er veel in Vlaanderen.
|
Een gigantische loods die geen stapelrekken heeft, is een loods bestemd voor de opslag/vervaardiging van hoge voorwerpen. Geen enkele firma met een redelijk bestuur kan zich permiteren van m² te verspillen aan frivoliteiten.
Misschien een optie om op zulke loodsen appartementen te zetten?
|