![]() |
de ziekenbonden gaan nog een keer hun zakken vullen ze
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101203_013
de vakantiecentra gebruiken voor asielopvang... |
Heb me vorig jaar als Rode Kruis vrijwilliger me ingezet om daklozen te helpen door tenten op te zetten. Doe ik nooit meer. Kreeg dikwijls kwade blikken en razende asielzoekers tegen me die geen tent wouden hebben maar een hotelkamer. Ondankbaarheis is 's werelds loon. In mijn ogen kunnen ze nu de pot op.
|
Citaat:
een andere mogelijkheid is mensen als brother paul onderbrengen in die centra, en daklozen en asielzoekers in brother paul's huis |
Citaat:
en weet je, wat voor kieken is die coulgar, hij betaalt liever een hotel dan een bus naar een 'kazerne ' ??? |
Verkeerd signaal.
Alleen onderdak geven aan asielzoekers die nog niet uitgeprocedeerd zijn. |
Citaat:
Van mij moet niemand buiten slapen. Zeker niet bij vriesweer. Terugsturen voor heel wat nationaliteiten, de dag na de aanvraag en verwerping van de asielvraag, daarentegen ... en voor andere nationaliteiten binnen veeeel kortere beslissingstermijnen ... (noot: we zijn toch een raar land: in Brussel moeten mensen slapen in de stations of op straat in portalen, maar een Vlaams echtpaar dat eens overnacht in hun mobilhome op een parking in Oostende of Middelkerke ... die krijgen een boete.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be