![]() |
Aanslagen op Iraanse nucleaire wetenschappers
Is dit de 'nieuwe' strategie misschien? Moorden.
Citaat:
Citaat:
By Ben West |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is hier in godsnaam nieuw aan. Dergelijke sabotage-pogingen zijn al jaren aan de gang. Helaas met slechts een vrij beperkte impact.
|
bedankt voor de info
|
Vreemd
Pakistan een land dat zich nucleair in een rap tempo bewapend en bovendien indirect Al Qaida steunt, een direct gevaar dus voor het Westen ! Waarom zijn er tot nog toe geen Pakistaanse nuceaire wetenschappers geliquideerd (?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de toename van bevolkingsgroei en armoede in het grootste deel van de Islamitische wereld, zie ik het er een keer van komen dat er in het Midden Oosten een kern oorlog gaat komen. Binnen 20 jaar acht ik het zeer waarschijnlijk ! :?
|
Citaat:
Ben eens benieuwd wat je zou zeggen als Iran Israëlische kernwetenschappers zou beginnen ombrengen. Het westen zou natuurlijk weer 'verontwaardigd' zijn, oftewel het verhaal van de eeuwig durende dubbele moraal die conflicten in de hand werkt. Er is werkelijk behoefte aan internationale organzaties want autoregulatie kan niet verwacht worden. |
Citaat:
Voor VS en Israel behoren politieke moorden tot hun vast repertoire, al vele decennia. Toch durven ze zonder de minste ironie hun tegenstanders te beschuldigen van terrorisme... Niets nieuws onder de zon. |
Citaat:
. |
@ Tomm
Idem |
Citaat:
Ps het zou me een rotzorg zijn als Israelische nuceaire wetenschappers worden omgebracht. |
dubbel
|
.
|
Citaat:
|
Onderstaand een link naar dit nieuws waar niet veel andacht aan besteed wordt in de westerse pers. Zoek maar eens de naam Majid Shahriari (de vermoorde wetenschapper), dan zal je zien dat niet de gebruikelijke eerste in de rij nieuwsagentschappen verschijnen.
Hebben de Belgische 'kwalitietskranten' erover bericht en hoe? Iran Bomb Blast Kills Nuclear Scientist Majid Shahriari In Tehran |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be