Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Van wie is deze goederenwagon ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147410)

Derk de Tweede 3 december 2010 15:12

Van wie is deze goederenwagon ?

Bovenbuur 3 december 2010 15:15

O, ik weet het, Lange Frans!

Derk de Tweede 3 december 2010 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5142407)
O, ik weet het, Lange Frans!

Je bent warm.

Tip: Japan

Bovenbuur 3 december 2010 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5142430)
Je bent warm.

Tip: Japan

O, dan is het Japanse Frans (of een Franse Japanner), want een Lange Japanner bestaat niet (al zou een Japanse Lang dan wel weer kunnen).

Derk de Tweede 3 december 2010 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5142435)
O, dan is het Japanse Frans (of een Franse Japanner), want een Lange Japanner bestaat niet (al zou een Japanse Lang dan wel weer kunnen).

Tip

Japanse adder.

Xenophon 3 december 2010 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5142435)

Nee? En Hoe Lang dan?

Of was dat een Chinees?

Derk de Tweede 3 december 2010 18:24

Mahalingam 3 december 2010 18:56

Ik lees:
Please do not touch the art.
This work contains electric wiring.

Kennelijk kan dat in de USA. Hier is zo iets een openlijke uitnodiging voor koperdieven.

Koperdieven vernielen antieke trams

Derk de Tweede 3 december 2010 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 5142817)
Ik lees:
Please do not touch the art.
This work contains electric wiring.

Kennelijk kan dat in de USA. Hier is zo iets een openlijke uitnodiging voor koperdieven.

Koperdieven vernielen antieke trams

Koperdieven hebben toegeslagen in de remise van de Museumtramlijn in de Havenstraat in Amsterdam-Zuid. Volgens Jan Henk Peereboom, voorzitter van de stichting die de antieke trams beheert, loopt de schade op tot circa 100.000 euro.

De dieven hebben met grof geweld toegeslagen en ongeveer tien oude voertuigen vernield, liet hij vandaag weten naar aanleiding van een bericht in De Telegraaf.

De vernielingen hadden vorige week plaats en de criminelen hebben meerdere nachten achter elkaar kunnen toeslaan voordat de schade werd ontdekt. De stichting heeft aangifte gedaan bij de politie. Die zou volgens Peereboom al iemand hebben aangehouden.

De dieven ontvreemdden onder meer koper van weerstandsonderdelen en schakelkasten waarmee de trams worden bediend. De waarde van de buit bedraagt volgens de voorzitter niet meer dan 150 tot 200 euro.

From_Vlaanderen 3 december 2010 20:43

Hier aan de Houtlaan op die BMW werf hebben ze ook veel koper geript van de week.

Txiki 3 december 2010 22:04

Van mij niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be