Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   bientot chez nous ? straks ook bij ons .... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147470)

Garry 4 december 2010 23:38

bientot chez nous ? straks ook bij ons ....

La Police en France !!
De Politie in Frankrijk !!

http://www.youtube.com/watch?v=0WfgO...=RDUrocbtlDY&f

suqar_7loe 4 december 2010 23:46

Enkeltje richting Kenia ofzo.

Garry 5 december 2010 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5144873)

Enkele?

Ze kunnen straks asiel gaan vragen in het land van herkomst omdat ze hier bedreigt zijn.

suqar_7loe 5 december 2010 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 5144952)
Enkele?

Ze kunnen straks asiel gaan vragen in het land van herkomst omdat ze hier bedreigt zijn.

Asiel?

Dat soort sluiten ze beter op in een zoo.

manta 5 december 2010 00:35

's In Borgerhout ook soms zo , maar als je dat zegt geloven ze't ni ... :?

suqar_7loe 5 december 2010 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5144991)

Ben jij van Borgerhout?

Oh jawel hoor, ik geloof je wel. Laten we niet iedereen over eenzelfde kam scheren maar ik ontken zeker en vast niet dat zulk crapuul niet voorkomt in Antwerpen.

duveltje382 5 december 2010 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5144997)
Ben jij van Borgerhout?

Oh jawel hoor, ik geloof je wel. Laten we niet iedereen over eenzelfde kam scheren maar ik ontken zeker en vast niet dat zulk crapuul niet voorkomt in Antwerpen.

bALANGE NI?IK HOR GINNE FLINK NU 8O

suqar_7loe 5 december 2010 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5145003)
bALANGE NI?IK HOR GINNE FLINK NU 8O

Excuseer?

duveltje382 5 december 2010 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5145005)
Excuseer?

Ge moet Uw Antwerps leren hé,ik wil zeggen dat ik op dit uur wakker lig van de politie sirenen

suqar_7loe 5 december 2010 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5145018)
Ge moet Uw Antwerps leren hé,ik wil zeggen dat ik op dit uur wakker lig van de politie sirenen

Ik ben niet van Antwerpen. En het liefst lees ik doodgewone teksten in AN en geen dialect.

Niet overdrijven vriend. Ik heb een paar maanden in Antwerpen gewoond, in de buurt van de handelsstraat.

Garry 5 december 2010 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5144961)
Asiel?

Dat soort sluiten ze beter op in een zoo.

Zelfs dat niet, dan moet ge er nog eten in stoppen. Een grote postzegel er op en terug naar af. Maar als je dat zegt krijg je gelijk te horen dat ze dan even later hier terug staan. Dus goed duidelijk maken, wanneer ze hier terug aangetroffen worden, dat ze dan een jaartje dwangarbeid mogen gaan verrichten, van 6 u 's morgens tot 10 's avonds, en met de zweep er op als ze niet hard genoeg bewegen, en daarna terug buiten. Een tweede keer hier terug opgepakt, 3 jaar dwangarbeid waarna ze terug hun schup moeten afkuisen. 't Zal geen twee keer nodig zijn, zijt daar maar zeker van.

Garry 5 december 2010 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5144991)

Geloven doen ze het wel, maar er zijn nu eenmaal mensen die zich graag heiliger voordoen dan de paus.

suqar_7loe 5 december 2010 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 5145042)
Zelfs dat niet, dan moet ge er nog eten in stoppen. Een grote postzegel er op en terug naar af. Maar als je dat zegt krijg je gelijk te horen dat ze dan even later hier terug staan. Dus goed duidelijk maken, wanneer ze hier terug aangetroffen worden, dat ze dan een jaartje dwangarbeid mogen gaan verrichten, van 6 u 's morgens tot 10 's avonds, en met de zweep er op als ze niet hard genoeg bewegen, en daarna terug buiten. Een tweede keer hier terug opgepakt, 3 jaar dwangarbeid waarna ze terug hun schup moeten afkuisen. 't Zal geen twee keer nodig zijn, zijt daar maar zeker van.

Dat klinkt een beetje hard hé.

Gewoon buiten kegelen volstaat wel. Maar ik snap u eigenlijk wel.

Die gasten deugen niet. Doet me denken aan de dag dat ik mn tante ging bezoeken in Parijs. Tegen dat ik terug in de auto zat hadden ze alle ruiten van de auto in elkaar geklopt en alles overhoop gehaald.

Kallikles 5 december 2010 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5144873)

Dit zijn Franse jongeren, opgegroeid in Frankrijk. Dit is dus een probleem van de Franse samenleving, waar de Franse samenleving mee zal moeten omgaan. Frankrijk heeft al meer dan genoeg haar problemen proberen exporteren naar Afrika: Françafrique, kernproeven, koloniale genocides, dumping van toxisch afval, ...

By the way: 10% van Frankrijk is zwart. Vele Franse zwarten zijn al veel langer Frans dan de Elzassers. Zij voelen zich Frans en zelfs bij het Front National heb je zwarten.

suqar_7loe 5 december 2010 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 5145057)
Dit zijn Franse jongeren, opgegroeid in Frankrijk. Dit is dus een probleem van de Franse samenleving, waar de Franse samenleving mee zal moeten omgaan. Frankrijk heeft al meer dan genoeg haar problemen proberen exporteren naar Afrika: Françafrique, kernproeven, koloniale genocides, dumping van toxisch afval, ...

By the way: 10% van Frankrijk is zwart. Vele Franse zwarten zijn al veel langer Frans dan de Elzassers. Zij voelen zich Frans en zelfs bij het Front National heb je zwarten.

Ja, je maakt een punt. Maar wat doe je dan eigenlijk wel aan dat soort? Als vreemdeling stoor ik er mij aan laatstaan een ander.

Kallikles 5 december 2010 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5145059)
Ja, je maakt een punt. Maar wat doe je dan eigenlijk wel aan dat soort?

Heel eenvoudig: opvoeding met waarden als traditie, studie, verantwoordelijkheid, discipline, Godsvrezendheid, ... Alle waarden die de bourgeoisie en de regering-Sarkozy, die zoals Soral zei "l'union sacré de la gauche bobo et de la droite financière" is, willen kapotmaken.

Citaat:

Als vreemdeling stoor ik er mij aan laatstaan een ander.
Wat heeft dat nu met vreemdeling te maken? By the way: hoe vreemd ben jij dan eigenlijk??

duveltje382 5 december 2010 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5145022)
Ik ben niet van Antwerpen. En het liefst lees ik doodgewone teksten in AN en geen dialect.

Niet overdrijven vriend. Ik heb een paar maanden in Antwerpen gewoond, in de buurt van de handelsstraat.

Toch is het hier weer feest,ik hou daar ook niet van,maar wat is is hé
De Politie heeft hier erg veel werk met 172 Nationaliteiten,waar is Antwerpen naar toe gegroeid hé :?

suqar_7loe 5 december 2010 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 5145061)
Wat heeft dat nu met vreemdeling te maken? By the way: hoe vreemd ben jij dan eigenlijk??

Als ik een blanke fransman geweest zou zijn zou ik eerlijk gezegd de neiging hebben van een hele zwarte gemeenschap over eenzelfde kam te scheren. Dat soort past zich niet aan aan de maatschappij en heeft lak aan de wetten van het land. Wat heb je nou aan dat soort crapuul? Studeren doen ze niet, werken doen ze niet. Kallikles, dit is toch niet normaal.

Hoe vreemd ik ben? Dat weet jij best wel, egotripper.

Garry 5 december 2010 01:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5145022)

Handelstraat /Lange Zavelstraat/Lange Beeldekensstraat/den Dam/ Waalse en Vlaamse kaai/Kloosterstraat- noem maar op, het is er overal van vergeven. Zolang als ze met minder dan 5 man zijn zijn het er allemaal brave.

duveltje382 5 december 2010 01:18

Even tussen door

Antwerps verstaan jullie niet,maar Arabisch :evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be