![]() |
Uit de ouwe doos
Weet U nog?
Citaat:
niet veel later Citaat:
|
Hé, look on the bright side, hij heeft kennelijk wel die vijf jaar uitgezeten.
|
20 jaar is voor zo een vetzakken nog te weinig, ...
Gewoon de kogel, put in en gedaan, want als ze die lossen op zijn 50 zal zijn masjien nog wel marsjeren zeker he, ... om het nu eens cru te stellen. Met zo een varkens kunnen ze geen compassie hebben, ... |
Citaat:
|
Citaat:
1. Of je draait 25 jaar den bak in. 2. Of chemische castratie en 5 jaar den bak in. En als je inderdaad een serieverkrachter bent, dan lijkt het me dat er eerder iets compleet verkeerd zit in je bovenkamer dan dat je een pure crimineel bent. Ik wil maar zeggen, celstraffen lossen niets op bij zo een gasten, die hervallen toch. |
Citaat:
Zo werkt dat in de grote Franstalige natie. |
Citaat:
Laat het mij zo stellen, moest het mijn dochter of vrouw zijn, kon hem best nog wat jaren extra vragen, ... veel veiliger in den bak... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik keur zn daden niet goed maar levenslang opsluiten zou een betere oplossing zijn vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
En met een levenslange opsluiting kan hij nog altijd recidiveren: hij kan in de gevangenis verkrachten - er wordt toch veel verteld over verkrachtingen in de gevangenis - hij kan tijdens een penitentiair verlof verkrachten, hij kan tijdens een ziekenhuisbezoek verkrachten, enzovoort. |
Citaat:
|
Citaat:
De "normale" gang van zaken zal ongeveer zijn dat de man mee gaat wandelen totdat iemand hem herkend ofdat er door de cipiers wat info gelekt wordt naar bepaalde gevangenen. Vroeg of laat krijgt hij dan iets voor en wordt hij - tegen dat hij genezen is, naar een andere gevangenis gestuurd waar hetzelfde zich herhaald. De keuze wordt dan op den duur ofwel isolatie ofwel zelfmoord. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be