![]() |
De Muzelmannen zijn terug zoals in 1400.
Citaat:
|
Oh my onbegrijpelijk dat dit mogelijk.
Gastjes stem tegen de islamisering. Laat je kinderen niet kreperen onder het juk van de islam. Hoe ze de straten overnemen is waanzin. Iedereen moet dit filmpje hebben gezien. Dit noemen ze veroveringen. Hun vrouwen zitten onder lagen haatkledij en krijgen belastingcenten om hun kinderen ok zo op te voeden. Onbegrijpelijk die fransen zitten met een serieus veroveringsprobleem. |
Hoeveel hier ook over gedebateerd wordt op soortgelijke forums, niemand in west-europa mag en kan nog reageren tegen die invasie. En zij die willen en durven mogen niet. Tja, dan is het om zeep hé! Meer valt daar helaas niet over te zeggen.
|
Citaat:
|
Waar zitten die linkie collaborateurs nu met hun vrijheid van godsdienstbeleving..?
|
*bump*
tot links zijn stommiteiten eindelijk toegeeft..8-) |
Acteur vermoordt moeder met samoeraizwaard (Het Nieuwsblad heeft het artikel verwijderd).
Brea schreeuwde zijn moeder de hele tijd toe en vroeg haar of ze wel in Jezus geloofde. Hij reciteerde ook religieuze teksten... Niet te geloven. Wij - christenen zijn dan ook extremisten? Hitler, Stalin, Milošević, George Bush, George W. Bush, Mladic, Mussolini, enzovoort... |
Citaat:
|
Citaat:
geen afleidingsmaneuvers a.u.b. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een slappe was..is dat het beste van links ? |
Citaat:
Nu begint het weer; amerikanse bijbel, vlaamse bijbel, wat hebben wij daar nog? een joodse bijbel, vaticaanse bijbel... Allemaal zijn hetzelfde. - Onlangs heeft Paus Benedictus XVI ("onze" god) geïmproviseerd over condooms (maar in De Bijbel is er niks van veranderd). - 1 zin uit De Bijbel zegt dat diegenen, die zullen zeggen dat Jezus niet de zoon van onze God is en weigeren dat Jezus ook een God is, zijn de zonen van duivel (Ongeveer ok? Niet letterlijk!). Een andere zin zegt dat alle mensen val elkaar moeten houden als mensen. Ik vraag me af of o.a. ook moslims of getuigen van Jehova enz. geen mensen zijn. - Uit zulke zinnen begint extremisme in ALLE religies. - Religeuze separatisme... het is zo radicaal! |
Citaat:
...ja, en droom zacht! Het beste van links zoek je liever in je droom :) Of lees je eigen links. Da's ook een optie. |
Het is niet mijn schuld dat o.a. de meest achterlijke ongeletterde volkeren ter wereld ook moslim zijn
|
QuasiX, uw geleuter over bijbels en bijbelteksten hoort in het subforum godsdienst en levensovertuiging thuis.
En verder worden uw argumenten er niet beter op door ze te herhalen. Het ging hier, in deze draad, dus om geïmmigreerde moslims en hun nakomelingen die elke week in Parijs straten bezetten om er gebedsdiensten te houden, terwijl dat verboden is, enkel en alleen om te laten zien dat zij schijt hebben aan Frankrijk, de Fransen, de Franse wet en de Franse cultuur. D�*t is het onderwerp van deze draad. |
Citaat:
Hier gaat het over een specifiek onderwerp. |
Citaat:
|
Citaat:
- Achterlijk ongeletterde volkeren? Omdat ze fundamentalisten zijn volgens jou? En jij? Hallo! Wakker worden! Tegen wie bestrijd je? Tegen diegenen die in je God niet geloven? Aaah! Is het iets nieuw voor jou? Heb je beetje kennis van geschiedenis? "Wij" (mensen) vechten al eeuwen lang door de religies. En het verandert nog steeds niet. Ofwel heeft iedereen gelijk, ofwel is iedereen in fout! Wat is het verschil tussen je mentaliteit en het fundamentalisme? Ik zie toch nog steeds geen evaluatie op dit vlak (= "jij" bent ook niet veranderd). |
Citaat:
Volgens mij; Links = sociaal, Rechts = ethisch (LET OP: niet ETNISCH, wel - ETHISCH; "H" i.p.v. "N")... Ik behoor tot de beide groepen. Ik ben dus zogezegd "centraal" (extreemcentraal bestaat niet, extreemRechts en extreemLinks wel). En jij? (Racisme valt buiten het politiek veld. Noem het misschien "buiten" of "afwezig"; voor mij om het even eigenlijk.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be